PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

E-commerce: Kreowanie potrzeb ważniejsze niż sprzedaż

Autor: DlaHandlu.pl
28-03-2015 10:09
E-commerce: Kreowanie potrzeb ważniejsze niż sprzedaż
Fot. Fotolia

- Handel online musi się uczyć od handlu offline. By klient przychodził regularnie, konieczne jest ograniczenie oferty - mówił na sesji "Polski rynek e-commerce - motor rozwoju polskiej gospodarki" podczas Konferencji E-commerce Business Success Story & Strategies.Marcin Kowalczyk - wiceprezes zarządu, e-Kiosk SA.

- Wyrobienie w konsumentach nawyków jest kluczowe w budowaniu strategii, bo kreuje zaangażowanie, a ono z kolei kreuje lojalność. Pamiętajmy, że koszt pozyskania klienta w internecie będzie wysoki, dlatego trzeba kreować nawyk, potrzebę - właśnie to, nie sprzedaż, jest celem nr 1 - uważa Marcin Kowalczyk.
- Jaki marketing będzie skutecznym wsparciem takiej strategii ? To będzie wyzwanie, trzeba się dostosować do klientów i urządzeń, z których korzystają. Jak używać nowych technologii i docierać do użytkownika? Czy się skupiać na stronach homepage? Czy być tam, gdzie są klienci? (na innych platformach, np. youtube, facebook itp.) - zastanawiał się panelista.

Więcej na portalu DlaHandlu.pl

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 217 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP