Ekspert: za mała świadomość innowacji

Ekspert: za mała świadomość innowacji
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Niskie nakłady prywatne na innowacje wynikają między innymi z tego, że polscy przedsiębiorcy często nie doceniają jeszcze znaczenia innowacyjności dla konkurencyjności ich firm - twierdzi w rozmowie z wnp.pl Magdalena Burnat-Mikosz, partner, lider zespołów Innovation Consulting oraz R&D and Government Incentives w Deloitte w Polsce.

Zwraca jednak uwagę, że ważny jest również dostęp do finansowania. Tu - jej zdaniem - można być optymistą, ze względu na znaczne środki z nowej perspektywy budżetowej UE. - Pożądana byłaby jednak większa aktywność funduszy venture capital - podkreśla Magdalena Burnat-Mikosz.



Innowacyjność gospodarki będzie ważnym tematem omawianym podczas VII Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Zobacz więcej informacji o tym wydarzeniu
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ekspert: za mała świadomość innowacji

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!