- W tym roku Polacy kupią ponad 100 tys. inteligentnych zegarków i opasek fitness. W 2015 r. popyt ma być dziewięciokrotnie większy - donosi "Puls Biznesu".
Jednak mimo osiągów ten segment rynku u nas dopiero raczkuje. Mimo że oferta sklepów jest już szeroka, nadal polscy klienci nie mają dostępu do dużej części dostępnych w USA czy w Europie Zachodniej urządzeń. Kluczowa dla tego rynku platforma Android Wear nie obsługuje na razie języka polskiego.
"W przyszłym roku portfolio produktów wearable powiększy się jeszcze bardziej. Na rynku pojawią się nie tylko nowe modele, ale i producenci. Wiele firm dotychczas znanych z segmentu tabletów i smartfonów rozszerzy asortyment o takie urządzenia. Liczymy również, że poszerzy się oferta sprzętu z niższych kategorii cenowych, przeznaczonych dla młodzieży" - uważa Filip Kałas, dyrektor dywizji mobile w Komputroniku.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Elektronika ubieralna sprzedaje się coraz lepiej