Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Energetyka może być wygrana, jeśli chodzi o obsługę klienta

Autor: wnp.pl (JM)
19-06-2013 08:55
Energetyka może być wygrana, jeśli chodzi o obsługę klienta
Fot. Fotolia

- Obecnie wykorzystywane systemy do obsługi klienta w sektorze energetycznym bardzo różnią się od tych, z którymi mamy do czynienia w innych sektorach, np. u operatorów czy w bankach - zauważa Małgorzata Gawrysiak, Business Development Director Utillities & Industry w NextiraOne Polska.

Zdaniem naszej rozmówczyni, energetyka nigdy wcześniej nie miała potrzeby inwestowania w rozwiązania zwiększające jej atrakcyjność i zainteresowanie, także wizerunek, wśród klientów, w rozwiązania zarządzające komunikacją-dialogiem z klientem oraz jakością jego obsługi, a także optymalizujące procesy biznesowe.
- Jednak zmieniająca się polityka energetyczna spowoduje, że klient będzie chciał mieć większy wpływ na funkcjonowanie rynku energii, co przełoży się na wzrost jego aktywności w relacjach z firmami energetycznymi - przekonuje Małgorzata Gawrysiak.

To z kolei spowoduje wzrost znaczenia systemów umożliwiających bezpośredni kontakt odbiorcy końcowego z przedsiębiorstwem energetycznym. - Zastosowanie sprawnych i wielokanałowych systemów contact center, zintegrowanych z systemami przetwarzającymi dane odbiorcy w różnych aspektach, będzie miało kluczowe znaczenie dla dotarcia do większego grona klientów, zapewnienia satysfakcji z obsługi, głębszego poznania potrzeb klienta i przywiązania go do przedsiębiorstwa energetycznego - mówi przedstawicielka NextiraOne Polska.

Małgorzata Gawrysiak uważa, że dzięki dostępnym obecnie możliwościom technologicznym sektor ten będzie wygrany jeżeli chodzi o temat obsługi klienta. - Może sobie pozwolić na wdrażanie rozwiązań najbardziej optymalnych, sprawdzonych i z "najwyższej półki" - przekonuje. - Dziś firma, która rozpoczyna proces budowy takich rozwiązań, nie musi przechodzić po kolei wszystkich etapów rozwoju Contact Center (m.in. call center). Może przeskoczyć np. z etapu inwestycji, integracji bezpośrednio do etapu optymalizacji, tworząc od razu Profit Center.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 648 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP