PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Energetyka może być wygrana, jeśli chodzi o obsługę klienta

Autor: wnp.pl (JM)
19-06-2013 08:55
Energetyka może być wygrana, jeśli chodzi o obsługę klienta
Fot. Fotolia

- Obecnie wykorzystywane systemy do obsługi klienta w sektorze energetycznym bardzo różnią się od tych, z którymi mamy do czynienia w innych sektorach, np. u operatorów czy w bankach - zauważa Małgorzata Gawrysiak, Business Development Director Utillities & Industry w NextiraOne Polska.

Zdaniem naszej rozmówczyni, energetyka nigdy wcześniej nie miała potrzeby inwestowania w rozwiązania zwiększające jej atrakcyjność i zainteresowanie, także wizerunek, wśród klientów, w rozwiązania zarządzające komunikacją-dialogiem z klientem oraz jakością jego obsługi, a także optymalizujące procesy biznesowe.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


48 460 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP