ERP, CRM i analityka biznesowa ułatwiają firmom sprzedaż

ERP, CRM i analityka biznesowa ułatwiają firmom sprzedaż
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

22 proc. konsumentów ufa mailom wysyłanym przez firmy, 13 proc. - reklamom na stronach internetowych. Konsumenci wybierają porównywarki cen, fora internetowe i opinie zamieszczane w sieci. To wyzwanie dla sprzedawców i konieczność inwestowanie w systemy ERP, CRM oraz BI (wspierające zarządzanie, relacje z klientami i umożliwiające analizowanie danych).

Współcześni konsumenci dzięki dostępowi wyszukiwarek produktów czy mobilnych aplikacji mogą w bardzo łatwy sposób porównywać oferty różnych firm. To trend rosnący. Odpowiedzią biznesu są inwestycje w rozwiązania IT umożliwiające lepsze dotarcie do klientów.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!