PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Firmy nie uciekną od segmentacji klientów

Autor: wnp.pl (JM)
06-11-2012 08:22

- W dzisiejszych czasach tradycyjne formuły budowania przewagi konkurencyjnej przestają zapewniać szansę na długookresowy sukces przedsiębiorstwa – uważa Bogumił Kamiński, Partner odpowiedzialny za sektory energetyka i przemysł w Infovide-Matrix.

Zdaniem naszego rozmówcy, coraz mniej firm może cieszyć się uprzywilejowaną pozycją z powodu unikalnej oferty, wyższej jakości produkcji czy niższych kosztów surowców. - Praktycznie każda innowacja w krótkim czasie jest możliwa do skopiowania przez konkurencję – przekonuje Bogumił Kamiński. - W takich warunkach organizacje coraz bardziej poszukują przewagi w optymalizacji kluczowych procesów biznesowych.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 561 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

560 045 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP