PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Firmy outsourcingowe z powodu kryzysu chętniej obniżają ceny usług

Autor: wnp.pl (JM)
18-06-2011 15:04

- Z usług outsourcingu korzystają przede wszystkim duże przedsiębiorstwa, dla których utrzymanie zasobów teleinformatycznych jest kłopotliwe z powodu wysokich kosztów i potrzeby posiadania specjalistycznej wiedzy, a ryzyko przerwy pracy przedsiębiorstwa z powodu awarii zbyt wysokie - mówi Przemysław Trzynadlowski z departamentu marketingu i rozwoju produktów Telefonii Dialog.

Jak podkreśla nasz rozmówca, wraz z rozwojem firmy, wzrostem jej zatrudnienia, liczby realizowanych zadań oraz partnerów biznesowych rośnie zapotrzebowanie na zasoby teleinformatyczne. - Wzrost liczby posiadanych urządzeń rodzi potrzebę zatrudnienia nowych specjalistów do ich obsługi, problematyczna staje się także dostępność miejsca, gdzie urządzenia będą pracować - mówi Przemysław Trzynadlowski. - Tak więc koszty utrzymania infrastruktury teleinformatycznej drastycznie rosną, rozwiązaniem tego problemu może być właśnie outsourcing.
Przedstawiciel Telefonii Dialog zauważa, że korzyścią płynącą z outsourcingu jest wzrost płynności finansowej. - Przedsiębiorca nie musi ponosić nakładów finansowych na rozbudowę infrastruktury teleinformatycznej, budowę i wyposażenie serwerowni, nie musi też zatrudniać dodatkowych specjalistów - zauważa Przemysław Trzynadlowski.

Kolejną zaletą usług jest gwarancja bezpieczeństwa. - Przedsiębiorca przekazuje swoje zasoby teleinformatyczne profesjonalnej firmie posiadającej zarówno wiedzę, jak i niezbędne środki zapewniające ich poprawne działanie - wyjaśnia nasz rozmówca. - Dodatkowo firmy outsourcingowe bardzo często podpisują rygorystyczne umowy z klientem, co zabezpiecza go przed ryzykiem.

Trzecią podstawową korzyścią z outsourcingu teleinformatycznego jest poprawa sprawności działania. - Firma skupia się bezpośrednio na biznesie, nie na infrastrukturze potrzebnej do jego prowadzenia - podkreśla Przemysław Trzynadlowski.

- Kryzys na pewno nie wpłynął na obniżenie kosztów utrzymania własnej infrastruktury teleinformatycznej, nie wpłynął również na obniżenie ryzyka jej awarii - uważa Przemysław Trzynadlowski. - Tak wiec firmy, które planowały outsourcing zasobów i nie znalazły się w ciężkiej sytuacji finansowej zmuszającej je do ciecia wydatków kosztem przestoju pracy przedsiębiorstwa, nadal go planują. Z drugiej zaś strony firmy outsourcingowe z powodu kryzysu są bardzie skłonne do obniżania cen swoich usług.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 217 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP