PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Firmy powinny inwestować we własny Contact Center

Autor: wnp.pl (JM)
25-11-2009 08:59
Firmy powinny inwestować we własny Contact Center

- Każda firma, którą na to stać, powinna zainwestować we własny CC, a nie korzystać z niego w outsourcingu – uważa Małgorzata Gawrysiak, Dyrektor Handlowy Grupy Produktowej Contact Center i Aplikacje, NextiraOne Polska. – I to niezależnie od aktualnej sytuacji gospodarczej, czyli od tego, czy ogólna koniunktura rynkowa jest dobra, czy znajduje się w fazie przejściowych problemów.

Zdaniem naszej rozmówczyni, przewagą własnego rozwiązania CC jest możliwość pełnego monitoringu potrzeb, zachowań i upodobań klientów.

- Posiadanie pełnej wiedzy o kliencie, bazującej na wieloletniej historii kontaktów z nim, pozwala umiejętne dobrać produkty, którymi może się on zainteresować, nawet wtedy, gdy kontaktuje się z CC w innej sprawie – uważa Małgorzata Gawrysiak. - Przyczynia się to nie tylko do zwiększenia sprzedaży, ale też do zwiększenia lojalności klientów.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


36 196 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP