Firmy powinny koncentrować się na optymalizacji relacji z klientami (CRM)

Firmy powinny koncentrować się na optymalizacji relacji z klientami (CRM)
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

- W okresie gorszej koniunktury czas, a co za tym idzie koszt, pozyskiwania nowych klientów zdecydowanie się zwiększył – uważa Marcin Choiński, Architekt Rozwiązań Business Intelligence Centrum Badawczo-Rozwojowe, Comarch SA. - Tymczasem utrzymanie klienta jest wielokrotnie tańsze od pozyskania nowego.

Zdaniem naszego rozmówcy, optymalizacja procesów związanych z zarządzaniem relacjami z klientami (CRM) jest więc kluczowym elementem, na którym firmy powinny koncentrować się w czasie kryzysu.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Firmy powinny koncentrować się na optymalizacji relacji z klientami (CRM)

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!