Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Firmy powinny koncentrować się na optymalizacji relacji z klientami (CRM)

Autor: wnp.pl (JM)
21-01-2010 08:38

- W okresie gorszej koniunktury czas, a co za tym idzie koszt, pozyskiwania nowych klientów zdecydowanie się zwiększył – uważa Marcin Choiński, Architekt Rozwiązań Business Intelligence Centrum Badawczo-Rozwojowe, Comarch SA. - Tymczasem utrzymanie klienta jest wielokrotnie tańsze od pozyskania nowego.

Zdaniem naszego rozmówcy, optymalizacja procesów związanych z zarządzaniem relacjami z klientami (CRM) jest więc kluczowym elementem, na którym firmy powinny koncentrować się w czasie kryzysu.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 336 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP