Gazowy monopolista coraz bliżej obsługi klientów

Gazowy monopolista coraz bliżej obsługi klientów
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo realizuje szereg dużych projektów informatycznych. Największy – wdrożenie systemu obsługi klientów dopiero przed koncernem. I walka firm informatycznych o ten prestiżowy kontrakt.

O planach wdrożenia centralnego systemu, który będzie rozliczał odbiorców gazu (tzw. systemu bilingowego) informowaliśmy na łamach wnp.pl już w czerwcu 2007 r. Do tej pory nie zapadły w tej sprawie wiążące decyzje. Inwestycja PGNiG nabiera jednak tempa.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Gazowy monopolista coraz bliżej obsługi klientów

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!