Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Gerda wprowadza system ERP

Autor: wnp.pl (WGK)
16-02-2016 12:06
Gerda wprowadza system ERP
Fot. Fotolia

Spółka Gerda, producent drzwi, bram, zamków i kłódek, zdecydowała się na wdrożenie systemu do zarządzania przedsiębiorstwem Comarch ERP XL.

W dotychczasowym systemie zaczęło brakować nowych funkcjonalności, niemożliwa stała się integracja z zewnętrznymi aplikacjami, a taka sytuacja stałą się szczególnie uciążliwa w obszarach zarządzania produkcją i serwisem, a także obsługi zamówień.
Nowy system ma usprawnić usprawnieniu zarządzanie zasobami produkcyjnymi, m.in. dzięki wykorzystaniu planów produkcyjnych i planów obciążenia gniazd roboczych. Skupia się również na szerokich możliwościach definiowania i parametryzowania zasobów. Następnie zasoby te są przypisywane do odpowiednich technologii i zleceń produkcyjnych. W celu usprawnienia rejestracji, obsługi i rozliczania reklamacji oraz obsługi utrzymania ruchu, Gerda będzie mogła wykorzystać wewnętrzne i zewnętrzne zlecenia serwisowe w systemie, które dają możliwość rejestracji kosztów i osób związanych z wykonaniem danego zlecenia. W efekcie pozwala w łatwy sposób oszacować rentowność podejmowanych działań serwisowych czy reklamacyjnych.

Firma poprzez wybór nowego rozwiązania ERP będzie dążyła do automatyzacji procesu składania i realizacji zamówień przez stałych odbiorców. Podstawowym kanałem zbierania zamówień będzie aplikacja własna wytworzona przez dział IT spółki, zintegrowana z nowym systemem ERP zaoferowanym przez Comarch. W oparciu o zamówienia dalszy proces zakupu materiałów, produkcji  i dystrybucji będzie odbywał się przy pomocy dostępnych funkcjonalności w nowym systemie ERP.  Dodatkowo wykorzystanie narzędzi, takich jak Bilans Stanu Towarów w systemie ERP XL, do rozdzielenia zamówień sprzedaży na konkretne zamówienia zakupu u przypisanych kluczem dostawców czy producentów, a także uzupełnienie normatywów, pozwoli na duże usprawnienie i przyspieszenie realizacji zamówień stałych odbiorców.

Innym kanałem zbierania zamówień od kontrahentów w firmie są przedstawiciele handlowi, dla których zostanie wdrożona aplikacja Comarch ERP Mobile Sprzedaż z narzędziami dla sprzedawców oraz menedżerów zarządzających pracą sieci przedstawicieli.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE ()

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 917 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP