PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Globalizacja pożera polskie marki

Autor: Rzeczpospolita
15-07-2008 05:48

TP SA, Era, POP – za kilka lat tych nazw może już nie być. Światowe koncerny bez żalu rezygnują z niepasujących do ich strategii marek

Niedawno Netia kupiła Tele2 Polska razem z bazą ponad 700 tys. klientów. Użytkowników Tele2 Netia chętnie przejmie, ale marki tej firmy już nie, chociaż Tele2 promowało ją od 2003 r. kosztem co najmniej 100 mln zł. Wartość marki Tele2 można oszacować na 80 – 90 mln zł - pisze "Rzeczpospolita".

Źródło: Rzeczpospolita

NA GIEŁDZIE

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Orange Polska SA [OPL]

kurs:

4.72 PLN -0.02 (-0.42%)

Notowania | Analiza techniczna





SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 359 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP