Gospodarka rośnie, a reklam w telewizji ubywa

Gospodarka rośnie, a reklam w telewizji ubywa
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Jesteśmy jedynym krajem w Europie, w którym wartość rynku reklam telewizyjnych nie jest skorelowana ze wzrostem gospodarczym - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".

PKB Polski w latach 2008-2014 wzrósł o ponad 35 proc., a wydatki na reklamę spadały; np. w roku 2009 o rekordowe 11,6 proc., mimo wzrostu PKB o 1,8 proc.

Tymczasem inne kraje europejskie notują stałe wzrosty na rynku reklam od czasu kryzysu. Dotyczy to m.in. Czech, Węgier, Niemiec, Wielkiej Brytanii czy Włoch.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Gospodarka rośnie, a reklam w telewizji ubywa

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!