Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Grupa Kruk wdraża system Field Service Management

Autor: wnp.pl (WGK)
17-11-2015 10:00
Grupa Kruk wdraża system Field Service Management
Fot. PTWP

Kruk, giełdowa spółka zajmująca się zarządzaniem wierzytelnościami w Europie Środkowej, podpisała umowę z firmą Comarch na wdrożenie i utrzymanie rozwiązania Field Service Management.

Rozwiązanie inteligentnie automatyzuje rozdzielanie zadań dla pracowników terenowych grupy. Platforma Field Service Management pozwala na centralne zarządzanie realizacją zleceń terenowych i sprawdza się wszędzie tam, gdzie koordynacja pracy rozproszonego personelu ma kluczowy wpływ na efektywność prowadzenia biznesu. System tworzy kalendarze dostępności pracowników i ich dzienne harmonogramy, przypisuje odpowiednie zadania do odpowiednich osób, umożliwia wizualizację aktualnego rozmieszczenia zasobów ludzkich i technicznych znajdujących się poza firmą.
Pracownicy objęci systemem mają dostęp do niego za pośrednictwem aplikacji mobilnej, co pozwala im na przeglądanie i aktualizowanie szczegółów zadań w czasie rzeczywistym. Pracownik może rozpocząć swój dzień z aktualnego miejsca pobytu bez konieczności dojazdu do biura, a koordynator - na bieżąco reagować na wypadki losowe, jak np. nieobecność klienta w ustalonym miejscu i terminie.

- Spodziewamy się, że dzięki wdrożeniu nowej platformy będziemy mogli jeszcze lepiej planować spotkania z naszymi klientami w terenie. To ważny aspekt dla naszych doradców terenowych. Ponadto nasi klienci bardzo doceniają osobiste spotkania, na których mogą ustalić dogodne warunki spłaty swojego zadłużenia w ratach dopasowanych do ich finansowych możliwości - tłumaczy Justyna Sznober-Polańska z grupy Kruk.

Grupa Kruk zarządza wierzytelnościami banków, pośredników kredytowych, firm ubezpieczeniowych i leasingowych, telefonii stacjonarnych i komórkowych, telewizji kablowych, platform cyfrowych oraz firm z sektora FMCG. Grupa prowadzi działalność na rynku polskim, rumuńskim, czeskim, słowackim oraz niemieckim. Jej celem strategicznym na lata 2015–2019 jest osiągnięcie pozycji jednej z trzech największych firm w swojej branży w Europie pod względem zysku netto.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


22 086 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP