W 2010 r. sprzedano ponad 200 tys. sztuk telefonów marki myPhone, wynika z raportu grupy TelForceOne, która jest właścicielem spółki myPhone. Ilościowa sprzedaż telefonów tej marki wzrosła o 76,6% w stosunku do poprzedniego roku.
W Polsce spółka sprzedaje telefony głównie na rynku otwartym, który stanowi ok. 15% całości. Jej telefony znajdują się także w ofercie Play, TuBiedronka, wRodzinie, Dialogu oraz Inei. Operatorzy spoza Polski, którzy oferują aparaty myPhone, to także estońska Elisa, chorwackie Tele2, słoweński Si.Mobil, T-Mobile działający na Słowacji i w Czechach.
Narastająco w I-III kw. 2010 roku grupa TelForceOne miała 2,83 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 1,06 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 75,69 mln zł wobec 77,00 mln zł.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Grupa TelForceOne sprzedała w 2010 r. ponad 200 tys. telefonów myPhone