Grupa Telekomunikacji Polskiej chce powołać spółkę do obsługi klientów TP i Centertela. Przejdzie do niej około 5 tys. pracowników obu firm, oszczędności w ciągu 5 lat mają sięgnąć 150 mln zł - podała spółka w komunikacie prasowym.
"Przejście pracowników jest planowane od początku października 2010 roku" - powiedział PAP rzecznik TP Wojciech Jabczyński.
Projekt wydzielenia obsługi klientów został skierowany do konsultacji z Radą Pracowników TP, odbyło się także spotkanie z przedstawicielami wszystkich organizacji związkowych w celu zapoznania ich ze szczegółami projektu.
Grupa TP prowadzi także prace nad taką zmianą zapisów ponadzakładowego układu zbiorowego pracy (PUZP), by mógł on objąć również pracowników nowo powstającej spółki. Przez najbliższe 12 miesięcy pracownicy przechodzący z TP do nowej spółki będą objęci PUZP TP.
Grupa rozważa również możliwość rozszerzenia na pracowników nowej spółki pracowniczego programu emerytalnego, z którego korzystają pracownicy TP.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Grupa TP chce powołać spółkę do obsługi klientów TP i Centertela