Grupa Telekomunikacji Polskiej wciąż nie podaje daty rebrandingu usług stacjonarnych na Orange i nie chce komentować informacji mediów, że rebranding TP na Orange będzie miał miejsce jeszcze przed EURO 2012 oraz że do końca marca z punktów sprzedaży Telekomunikacji Polskiej zniknie logo TP. Spółka zapowiada, że zarząd podejmie decyzję w najlepszym dla spółki momencie.
W czwartek serwis Telepolis.pl podał, że rebranding TP na Orange będzie miał miejsce jeszcze przed EURO 2012, a do końca marca z punktów sprzedaży Telekomunikacji Polskiej zniknie logo TP oraz informacje o neostradzie. Logo TP ma zniknąć zarówno z salonów sprzedaży, jak i punktów ajencyjnych, a np. biało-niebieskie plansze informacyjne opisane jako neostrada z telewizją w zostaną zastąpione przez czarno-białe Internet i TV z logo Orange.
Pod koniec stycznia tego roku prezes TP Maciej Witucki mówił PAP, że TP będzie potrzebowała paru miesięcy na wprowadzenie rebrandingu usług stacjonarnych na Orange od momentu podjęcia decyzji przez zarząd, a decyzji o rebrandingu jeszcze nie ma.
TP informowała wcześniej, że planuje dokonać rebrandingu oferowanych przez TP usług stacjonarnych na Orange w 2012 roku. W 2008 roku Grupa TP zawarła ze swoim akcjonariuszem France Telecom umowę o prawo korzystania z marki Orange w segmencie stacjonarnym.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Grupa TP wciąż nie podaje daty rebrandingu