XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Grupa TP wciąż nie podaje daty rebrandingu

Grupa TP wciąż nie podaje daty rebrandingu
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Grupa Telekomunikacji Polskiej wciąż nie podaje daty rebrandingu usług stacjonarnych na Orange i nie chce komentować informacji mediów, że rebranding TP na Orange będzie miał miejsce jeszcze przed EURO 2012 oraz że do końca marca z punktów sprzedaży Telekomunikacji Polskiej zniknie logo TP. Spółka zapowiada, że zarząd podejmie decyzję w najlepszym dla spółki momencie.

"Już w 2008 roku TP podpisała umowę licencyjną na sprzedaż produktów i usług pod marką Orange. Zapowiadaliśmy wtedy rozszerzanie oferty właśnie pod marką Orange. Nic się w tej sprawie nie zmieniło. Zakres i moment rebrandingu będzie decyzją czysto biznesową i podejmiemy ją w najlepszym dla spółki momencie. Dzisiaj jest za wcześnie na jakiekolwiek dywagacje na ten temat" - powiedział w piątek PAP Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

W czwartek serwis Telepolis.pl podał, że rebranding TP na Orange będzie miał miejsce jeszcze przed EURO 2012, a do końca marca z punktów sprzedaży Telekomunikacji Polskiej zniknie logo TP oraz informacje o neostradzie. Logo TP ma zniknąć zarówno z salonów sprzedaży, jak i punktów ajencyjnych, a np. biało-niebieskie plansze informacyjne opisane jako neostrada z telewizją w zostaną zastąpione przez czarno-białe Internet i TV z logo Orange.

Pod koniec stycznia tego roku prezes TP Maciej Witucki mówił PAP, że TP będzie potrzebowała paru miesięcy na wprowadzenie rebrandingu usług stacjonarnych na Orange od momentu podjęcia decyzji przez zarząd, a decyzji o rebrandingu jeszcze nie ma.

TP informowała wcześniej, że planuje dokonać rebrandingu oferowanych przez TP usług stacjonarnych na Orange w 2012 roku. W 2008 roku Grupa TP zawarła ze swoim akcjonariuszem France Telecom umowę o prawo korzystania z marki Orange w segmencie stacjonarnym.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Grupa TP wciąż nie podaje daty rebrandingu

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!