PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Grupa Wyszehradzka promuje się w Google

Autor: PAP
25-09-2014 08:35

Młodzi przedsiębiorcy oraz politycy z Grupy Wyszehradzkiej promowali w środę swe kraje w nowojorskiej siedzibie Google. Występująca w panelu przedstawicieli władz V-4 wiceminister gospodarki Ilona Antoniszyn-Klik mówiła o kolejnej rewolucji polegającej na innowacyjności.

W swoim wystąpieniu podczas V4-Google Summit on Forum Digital Economy/Forum Europy Centralnej na temat Gospodarki Elektronicznej, wiceprezes Google Susan Molinari zwróciła m.in. uwagę, że innowacja pomogła zmienić świat.
"Świat to zauważył i oczywiście Google też. Jesteśmy tak podekscytowani postępem w Grupie Wyszehradzkiej, że otwieramy swoje trzecie biuro dla przedsiębiorców w Warszawie, po Londynie i Pradze" - przypomniała.

Molinari, która ma słowackich przodków, przedstawiła innowacyjnych przedsiębiorców. Stali się oni wizytówkami swych krajów i w młodym wieku założyli firmy mające niekiedy milionowe dochody.

Współtwórca Socialbakers Jan Rezab mówił o swojej firmie, która koncentruje się na marketingu za pośrednictwem mediów socjalnych. Przekonywał, że zarówno większość na reklam, artykułów prasowych audycji radiowych czy telewizyjnych na świecie będzie docierać będzie poprzez media społecznościowe. Od nich zależeć będą także sukcesy wyborcze polityków. Socialbakers ma pracowników już w ponad 35 krajach i roczne dochody wynoszące ok. 24 milionów dolarów.

Węgierski architekt i artysta Adam Somlai-Fischer, twórca innowacyjnych technologii i projektów artystycznych, pokazał oprogramowanie do prezentacji pomysłów na wirtualnym płótnie, którego jest współzałożycielem. Pozwoliło to m.in. wielu przedsiębiorstwom udoskonalić wizerunek i zyskało sobie już 45 milionów użytkowników.

Słowacki konstruktor Štefan Klein mówił o aeromobilu, który z samochodu może być przekształcony w samolot niewymagający lotniska do lądowania. Zapewniał, że jego prototyp będzie przełomem w transporcie, którego staliśmy się więźniami poprzez korki uliczne i tłok na lotniskach.

Michał Sadowski zaprezentował firmę Brand24 znaną z narzędzia monitoringu internetu i mediów społecznościowych. Umożliwia ona poznanie i zrozumienie opinii internautów na temat wskazanych firm, marek, czy produktów. Pozwala też na budowanie relacji z klientami. Zainteresowały się nią już przedsiębiorcy USA, Wielkiej Brytanii Włoch, Izraela, Danii, Kanady, Meksyku, Chin i innych krajów.

Jak podkreśliła w rozmowie z PAP wiceminister Antoniszyn-Klik, prezentacja Brand24 dowiodła, jak można zarządzać ogromnymi ilościami danych, które są teraz w sieci.

"Tak naprawdę my nie potrafimy sobie z nimi poradzić, a mądrzy jesteśmy tylko wtedy, kiedy potrafimy je wykorzystać" - oceniła.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 274 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP