Zakład Ubezpieczeń Społecznych udzielił zamówienia spółce Henwar na zakup sprzętu dla systemu pocztowo–biurowego. Firma pokonała siedmiu konkurentów i wykona zamówienie za prawie 13 mln zł z VAT.
W ramach zamówienia wykonawca miał dostarczyć i wdrożyć serwery w obudowie serwerowej Blade oraz obudowy serwerowe Blade wraz z infrastrukturą (przełączniki Ethernet, przełączniki SAN, moduły zarządzające, zasilacze sieciowe) i macierze dyskowe we wskazanych 44 terenowych jednostkach ZUS. W wybranych jednostkach należało też dostarczyć i wdrożyć serwery Rack. W centrali ZUS dostawa i wdrożenie dotyczyło urządzeń do równoważenia obciążenia ruchu sieciowego dla systemu poczty elektronicznej i internetu. Wykonawca miał też wykonać projekt techniczny dotyczący wdrożenia wszystkich oferowanych funkcjonalności, wykonać testy funkcjonalne w oparciu o projekt techniczny, stworzyć dokumentacje powykonawczą. ZUS oczekiwał też 36 miesięcznej gwarancji na sprzęt i oprogramowanie oraz wsparcia technicznego dla oprogramowania.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.