W 2015 r. trzy grupy biznesowe firmy Huawei – Carrier, Enterprise i Consumer – wykazały dynamiczny wzrost, generując łącznie 395 mld juanów, czyli 60,8 mld dolarów przychodu z globalnej działalności. To wzrost o 37 proc. w porównaniu do roku 2014. Zysk Huawei wyniósł 36,9 mld juanów (5,7 mld dol.) – o 33 proc. więcej niż w roku poprzednim.
W 2015 roku trzy grupy biznesowe Huawei odnotowały znaczny wzrost. Segment Carrier wygenerował roczny przychód w wysokości 35,8 mld dol. – o 21 proc. większy niż w roku 2014. Do tak dobrego wyniku przyczyniła się m.in. coraz bardziej powszechna sieć 4G. Z kolei grupa Enterprise odnotowała 44-proc. wzrost, co daje łącznie 4,3 mld dol. rocznego przychodu. Szczególny wpływ miał na to szybki rozwój w sektorze bezpieczeństwa publicznego, finansów, transportu i energetyki. Najlepszym wynikiem za 2015 rok może się pochwalić segment Consumer, który zwiększył swój wynik aż o 73 proc., generując roczny przychód w wysokości 19,9 mld dol. Jest to efekt zwiększonego zapotrzebowania konsumentów na produkty klasy premium, a także rosnącej popularności Huawei jako marki konsumenckiej.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Huawei bije finansowe rekordy