IBM: na polskim rynku IT jest hossa

IBM: na polskim rynku IT jest hossa
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Korporacja IBM osiągnęła w 2007 roku nadzwyczaj dobre wyniki nad Wisłą. Firma nie podaje konkretnych liczb, ale informuje, że wzrost wyników oddziału wyniósł ponad 20 procent - licząc w dolarach.

Według Dariusza Fabiszewskiego, dyrektora generalnego IBM Polska, najbardziej atrakcyjnymi rynkami dla korporacji są kraje tzw. BRIC (Brazylia, Rosja, Indie i Chiny), w których firma odnotowała średnio 26-proc. wzrost wyników. Te wyniki IBM zawdzięcza wpompowaniu w kraje rozwijające się kwoty 1,5 mld USD, głównie w pozyskanie sprzedawców i partnerów.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!