PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

IFS™ Metrix Service Management 5.5 — nowy standard intuicyjnego oprogramowania do zarządzania obsługą serwisową w terenie

Autor: Materiał promocyjny IFS
19-11-2012 10:47

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, wprowadza oprogramowanie IFS Metrix Service Management w wersji 5.5. Nowa wersja, oficjalnie ogłoszona podczas konferencji IFS World Conference w Göteborgu, zawiera rozszerzone funkcje zapewniające intuicyjną obsługę systemu zarówno przez serwisantów działających w terenie, jak i kierowników w biurze.

IFS Metrix Service Management to oprogramowanie uznane przez analityków i użytkowników za najlepszy w swojej klasie system przeznaczony dla firm zarządzających pracownikami terenowymi. Oprogramowanie zawiera wszystkie funkcje, których potrzebują firmy usługowe każdej wielkości, a przy tym można z niego korzystać zarówno lokalnie, jak i w chmurze. Standardowa funkcjonalność uwzględnia cały cykl pracy w terenie — od zarządzania relacjami z klientem, przez harmonogramowanie i usługi mobilne po wyceny w ramach umowy, naprawy w ramach gwarancji i zarządzanie częściami. Dostępne rozszerzenia obejmują optymalizację harmonogramu do zarządzania dużymi grupami pracowników terenowych oraz funkcje związane z zarządzaniem na poziomie przedsiębiorstwa, będące częścią systemu IFS Applications, w tym moduł MRO (obsługa techniczna, naprawy i remonty).
Najważniejsze nowe funkcje oprogramowania IFS Metrix Service Management obejmują:

Zaawansowane funkcje dotyczące napraw i serwisowania

Serwisanci wykonujący naprawy podzespołów mogą teraz korzystać z oprogramowania IFS Metrix Service Management do automatycznej identyfikacji tych części, które wymagają częstej naprawy lub wymiany w konkretnym urządzeniu, bądź też w przypadku konkretnego objawu lub problemu. Zwiększy to prawdopodobieństwo, że już podczas pierwszej wizyty serwisant będzie dysponował właściwymi częściami, niezbędnymi do przeprowadzenia naprawy.

Lepsza wizualizacja

Serwisantom obsługującym logistykę zwrotów i naprawy oprogramowanie IFS Metrix Service Management 5.5 oferuje karuzelę multimedialną – funkcję, ilustrującą procedury i procesy naprawcze dla każdego elementu. Jest ona przydatna również w środowisku odbierającym, ponieważ umożliwia wizualne potwierdzenie otrzymania właściwego elementu.

Wizualizacja harmonogramu

Nowe funkcje harmonogramowania sprawiają, że funkcja przydziału zadań jest bardziej efektywna i intuicyjna. Dyspozytorzy mogą na przykład wizualnie wyróżniać zadania, które muszą być wykonane przez dwie osoby lub które zostały przydzielone serwisantowi w innym zespole. Ponieważ połączenia alarmowe dotyczące zleceń natychmiastowych są harmonogramowane za pomocą mechanizmu „przeciągnij i upuść”, dyspozytor otrzymuje również komunikat wizualny, jeśli odnośnie do miejsca zlecenia istnieją niewykonane zlecenia działań profilaktycznych (PM) lub zmian technologicznych (ECO). Dzięki temu jeden serwisant może wykonać na miejscu wszystkie zlecenia bez konieczności powtórnych wizyt.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 465 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

324 408 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 846 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP