PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

IFS APPLICATIONS zarządzanie relacjami z klientami punkt wyjściowy do kontaktów z klientami

Autor: IFS - Artykuł promocyjny
04-07-2011 00:00

Kiedy klient nawiązuje kontakt z firmą, jej pracownicy, bez względu na to, w jakim dziale pracują, powinni mieć dostęp do najważniejszych danych umożliwiających udzielenie klientowi odpowiedzi na jego pytania. Jeśli tak nie jest, firma powinna zastanowić się nad rozwiązaniem w zakresie zarządzania relacjami z klientami (CRM), które skupia procesy realizowane w firmie, stanowiąc wspólną platformę kontaktów z klientami.

BEZ BARIER TYPOWYCH DLA TRADYCYJNYCH ROZWIĄZAŃ CRM
Tradycyjne rozwiązania CRM oddzielają od siebie obsługę klienta i zaplecza, realizując inne podejście do klientów w każdym z tych obszarów. Skuteczne pozyskanie, utrzymanie i rozwój relacji z klientami oraz rezygnacja ze współpracy z nierentownymi klientami wymaga jednak przejrzystego dostępu do przekrojowej informacji.

JEDNO ŹRÓDŁO DANYCH O KLIENTACH
IFS CRMTM tworzy jedną firmową "pamięć" przechowującą wszystkie informacje o klientach. Dzięki temu wszystkie procesy zaplecza są łączone bezpośrednio z procesami obsługi klienta, co pozwala stworzyć jedną, zorientowaną na klientów organizację.

FIRMA ZORIENTOWANA NA KLIENTÓW
Dzięki zorientowaniu procesów biznesowych i systemów na klientów, każdy pracownik firmy może aktywnie przewidywać ich potrzeby. Ponadto w zależności od pełnionej funkcji, pracownicy otrzymują tylko te informacje, których potrzebują - co pozwala uniknąć przeciążenia nadmiarem danych.

OBSŁUGA KLIENTA POŁĄCZONA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY
Niezależni dostawcy systemów CRM chwalą się łatwością integracji swoich rozwiązań z innymi
aplikacjami biznesowymi, takimi jak systemy finansowe i produkcyjne. Ale dlaczego w ogóle poświęcać cenne zasoby na integrowanie osobnego rozwiązania CRM, jeśli IFS CRM stanowi element systemu IFS ApplicationsTM?

UTRZYMANIE KLIENTÓW I ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY
W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym, w którym zdobycie nowego klienta kosztuje dziesięć razy więcej niż utrzymanie klienta istniejącego, firmy powinny planować swój rozwój, bazując na dotychczasowych klientach.

ROZWIĄZANIE CRM DOSTOSOWANE DO POTRZEB FIRMY

System firmy IFS umożliwia wdrażanie rozwiązania CRM dostosowanego do wymogów różnych branż w sposób efektywny kosztowo i pozwalający spełnić potrzeby firmy. IFS CRM obejmuje łatwe w obsłudze narzędzie do zarządzania procesami z predefiniowanymi szablonami procesów zarządzania relacjami z klientami w danej branży, pozwala redukować koszty oraz zwiększyć zwrot z inwestycji.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 355 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

579 093 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP