IFS APPLICATIONS zarządzanie relacjami z klientami punkt wyjściowy do kontaktów z klientami

IFS APPLICATIONS zarządzanie relacjami z klientami punkt wyjściowy do kontaktów z klientami
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Kiedy klient nawiązuje kontakt z firmą, jej pracownicy, bez względu na to, w jakim dziale pracują, powinni mieć dostęp do najważniejszych danych umożliwiających udzielenie klientowi odpowiedzi na jego pytania. Jeśli tak nie jest, firma powinna zastanowić się nad rozwiązaniem w zakresie zarządzania relacjami z klientami (CRM), które skupia procesy realizowane w firmie, stanowiąc wspólną platformę kontaktów z klientami.

BEZ BARIER TYPOWYCH DLA TRADYCYJNYCH ROZWIĄZAŃ CRM
Tradycyjne rozwiązania CRM oddzielają od siebie obsługę klienta i zaplecza, realizując inne podejście do klientów w każdym z tych obszarów. Skuteczne pozyskanie, utrzymanie i rozwój relacji z klientami oraz rezygnacja ze współpracy z nierentownymi klientami wymaga jednak przejrzystego dostępu do przekrojowej informacji.

JEDNO ŹRÓDŁO DANYCH O KLIENTACH
IFS CRMTM tworzy jedną firmową "pamięć" przechowującą wszystkie informacje o klientach. Dzięki temu wszystkie procesy zaplecza są łączone bezpośrednio z procesami obsługi klienta, co pozwala stworzyć jedną, zorientowaną na klientów organizację.

FIRMA ZORIENTOWANA NA KLIENTÓW
Dzięki zorientowaniu procesów biznesowych i systemów na klientów, każdy pracownik firmy może aktywnie przewidywać ich potrzeby. Ponadto w zależności od pełnionej funkcji, pracownicy otrzymują tylko te informacje, których potrzebują - co pozwala uniknąć przeciążenia nadmiarem danych.

OBSŁUGA KLIENTA POŁĄCZONA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY
Niezależni dostawcy systemów CRM chwalą się łatwością integracji swoich rozwiązań z innymi
aplikacjami biznesowymi, takimi jak systemy finansowe i produkcyjne. Ale dlaczego w ogóle poświęcać cenne zasoby na integrowanie osobnego rozwiązania CRM, jeśli IFS CRM stanowi element systemu IFS ApplicationsTM?

UTRZYMANIE KLIENTÓW I ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY
W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym, w którym zdobycie nowego klienta kosztuje dziesięć razy więcej niż utrzymanie klienta istniejącego, firmy powinny planować swój rozwój, bazując na dotychczasowych klientach.

ROZWIĄZANIE CRM DOSTOSOWANE DO POTRZEB FIRMY

System firmy IFS umożliwia wdrażanie rozwiązania CRM dostosowanego do wymogów różnych branż w sposób efektywny kosztowo i pozwalający spełnić potrzeby firmy. IFS CRM obejmuje łatwe w obsłudze narzędzie do zarządzania procesami z predefiniowanymi szablonami procesów zarządzania relacjami z klientami w danej branży, pozwala redukować koszty oraz zwiększyć zwrot z inwestycji.

NAJLEPSZE PRAKTYKI DLA PROCESÓW CRM
IFS CRM Menedżer Procesów umożliwia dostosowanie obsługi klienta do unikalnych procesów realizowanych w firmie. Wytyczne dla procesów z obszaru CRM dostępne są w ramach standardowego rozwiązania. Ponadto w systemie można utworzyć indywidualną bazę danych klientów, która idealnie spełni wszystkie potrzeby firmy w zakresie CRM. Pozwala to wykorzystać najlepsze branżowe praktyki przy jednoczesnym dostosowaniu rozwiązania CRM do własnych potrzeb firmy.

SYSTEM PRZYJAZNY W OBSŁUDZE
IFS CRM Menedżer Procesów to rozwiązanie otwarte dla programistów, a przy tym łatwe w obsłudze. Środowisko graficzne pozwala szybko i wydajnie tworzyć zindywidualizowane rozwiązania dla własnej firmy.

AUTOMATYCZNE AKTUALIZACJE
IFS CRM Menedżer Procesów pozwala automatycznie aktualizować rozwiązanie u użytkowników zdalnych. Po zdefiniowaniu i dostosowaniu rozwiązania CRM do potrzeb własnej firmy wystarczy jedno kliknięcie, aby wygenerować skrypt Oracle gotowy do wykonania na rozproszonych końcówkach dostępowych. Zapewnia to pełną kontrolę nad bazą danych bez potrzeby pisania nawet linijki kodu.

ROZWIĄZANIA GLOBALNE
Dzięki dostępności w ponad 20 językach IFS CRM umożliwia tworzenie globalnych rozwiązań CRM pozwalających firmie odróżnić się od swojej konkurencji.

KONFIGURACJA SYSTEMU DLA UŻYTKOWNIKA DZIĘKI KLIENTOWI .NET WINDOWS
Użytkownicy mogą samodzielnie rozmieszczać różne elementy na swoich ekranach, minimalizować obszary, których nie potrzebują, i rozwijać te, z których chcą skorzystać. Interfejs umożliwia równoczesne wyświetlanie informacji z wielu ekranów lub raportów. Każde działanie wymaga mniej kliknięć, a mniej czasu spędzonego na klikaniu i poszukiwaniu właściwych pól oznacza większą produktywność.

WYKORZYSTUJ OKAZJE

Zdobywanie właściwych klientów zależy przede wszystkim od efektywnego zarządzania informacjami i wykorzystywania właściwych szans we właściwym czasie. IFS CRM wspiera pracowników działu sprzedaży w procesie kwalifikacyjnym krok po kroku, przedstawiając aktualne informacje o realizowanych etapach procesu sprzedaży.


ZARZĄDZANIE POTENCJALNĄ SPRZEDAŻĄ
Wsparcie procesu kwalifikacji pozwala handlowcom krok po kroku przekształcać dane o rynku w klientów
potencjalnych, a tych - w klientów firmy.

ZARZĄDZANIE KLIENTAMI
Dzięki zastosowaniu narzędzi do analizy przekrojowej historii współpracy z klientami i porównywaniu zrealizowanych transakcji z potrzebami klienta można rozszerzać zakres oferty i zwiększać sprzedaż.

ZARZĄDZANIE PROCESEM SPRZEDAŻY
System zapewnia przegląd poszczególnych etapów procesu sprzedaży: jakie transakcje są w trakcie realizacji i jakich przychodów można się spodziewać - to informacje kluczowe w codziennej pracy działu sprzedaży oraz w długoterminowym planowaniu strategii firmy.

RAPORTOWANIE I ANALIZA
IFS CRM umożliwia dostęp do informacji o planowanych działaniach, przewidywanych przychodach, prognozach, zyskach, wartości lejka sprzedaży i wielu innych. Szczegółowe raporty sprzedaży oraz karty wyników zapewniają aktualne informacje dostępne zawsze pod ręką.

ZARZĄDZANIE KONTAKTAMI I DZIAŁANIAMI
IFS CRM wspiera zarządzanie interakcjami z klientami. Dostęp do kompletnych informacji umożliwiających
komunikację z klientami (imię i nazwisko, funkcja, numer telefonu itd.). Pełna historia kontaktów obejmuje takie szczegóły, jak korespondencja i rozmowy z klientami.

KATALOG PRODUKTÓW
System wspomaga dział sprzedaży oraz klientów w zakresie wyboru produktów, cech produktów i akcesoriów. Dostarczanie dokładnych zamówień klienta do zakładu produkcyjnego umożliwia redukcję czasu dostawy i zwiększenie satysfakcji klienta.

INTEGRACJA I SYNCHRONIZACJA
Wszystkie zalety zaawansowanego systemu automatyzacji sprzedaży połączone są z dodatkową pełną i płynną integracją z działaniami zaplecza. Synchronizowanie danych klientów potencjalnych i innych działań odbywa się off-line bezpośrednio po podłączeniu się do sieci.

INTEGRACJA Z OPROGRAMOWANIEM POCZTY ELEKTRONICZNEJ I BIUROWYM
System zapewnia integrowanie umówionych spotkań, kontaktów i zadań przy użyciu programów Microsoft Outlook i Lotus Notes. Dodatkowo system umożliwia harmonogramowanie działań, dostęp do zadań innych użytkowników i tworzenie uporządkowanych list zadań. Integracja z obsługą poczty elektronicznej w programie
Microsoft Word. Tworzenie, załączanie i śledzenie listów, notatek i innych dokumentów.

POŁĄCZENIE BEZ WZGLĘDU NA LOKALIZACJĘ

IFS CRM zapewnia sprawną i precyzyjną komunikację pracowników działu sprzedaży bez względu na miejsce, w którym się znajdują. nawiązywanie kontaktu z dowolnego miejsca na świecie przez internet i przy użyciu nowoczesnej mobilnej technologii firmy IFS. Dostęp do informacji i ich aktualizowanie możliwe jest przez internet za pośrednictwem punktów bezprzewodowego dostępu do sieci i np. lotniskowych hot-spotów.

WSPARCIE PROCESOWE I PRZEPŁYW PRACY
Automatyzacja przepływu pracy pozwala odciążyć pracowników. Reguły procesowe i przepływu pracy automatyzują zadania, które są przekazywane współpracownikom.

ZDARZENIA
Rozbudowany menedżer zdarzeń automatycznie przypomina pracownikom o ważnych terminach, informacjach i priorytetach.

SKUTECZNA SYNCHRONIZACJA
Istnieje możliwość synchronizowania danych potencjalnych klientów i innych działań wykonywanych off-line bezpośrednio po podłączeniu się do sieci. Szybki, elastyczny i niezawodny system synchronizacji może obsługiwać setki użytkowników zdalnych i spełniać unikalne potrzeby sieci sprzedaży.

KLIENT MOBILNY
Rozwiązanie IFS Klient Mobilny zapewnia pracownikom wsparcia technicznego dostęp do zleceń roboczych
itp., kiedy są w podróży. Działa na komputerach przenośnych, urządzeniach Pocket PC i Palm Pilot, korzystając z technologii WLAN, GSM, GPRS, Bluetooth lub 3G.

PROAKTYWNE WSPARCIE KLIENTÓW

Dzięki IFS CRM można wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i efektywnie rozwiązywać ich problemy, stosując proaktywne podejście. odpowiedzi na zapytania klientów o wsparcie techniczne, umowy serwisowe, gwarancję i zwroty są udzielane błyskawicznie. Zarządzanie umowami serwisowymi klientów pozwala dokładnie określać i kontrolować poziom usług serwisowych dla każdego klienta i działań serwisowych.

BAZA WIEDZY
Kwestie techniczne można rozwiązywać za pomocą wyszukiwania informacji ze specjalnej bazy danych o najczęściej pojawiających się problemach. Dostęp zewnętrzny do bazy danych zapewniony jest poprzez strony z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ) umieszczanymi w witrynie internetowej.

KATALOG PRODUKTÓW
Pełna integracja z pozostałymi działami firmy (funkcje zaplecza) zapewnia pracownikom z działu obsługi
klienta dokładną wiedzę o produkcie, upraszczając i przyspieszając ich pracę.

CENTRUM WSPARCIA
Pozwala przekształcać problemy w rozwiązania. Można zmieniać przypisanie problemów i komentować je do momentu ich ostatecznego rozwiązania i spełnienia oczekiwań klienta. Z rozwiązania w zakresie wsparcia można korzystać w dowolnym momencie komunikacji z osobą zgłaszającą problem.

PORTALE OPARTE NA ROLACH
Umożliwiają komunikację w zakresie zgłaszania problemów i przedstawiania rozwiązań między firmą, klientami i partnerami. Klienci mogą wykorzystać IFS Portale B2B w celu łatwego monitorowania zgłoszonych przez siebie problemów oraz otrzymywanych rozwiązań.

IDENTYFIKOWALNOŚĆ I ZARZĄDZANIE DOKUMENTACJĄ
Pełna kontrola i identyfikowalność (traceability) realizowana przez internet, intranet lub ekstranet. Automatyczne przypisywanie zgłoszeń do wewnętrznych kolejek i dołączanie dokumentów zapewniają szybki do nich dostęp. Monitorowanie zamówień przez łączenie dokumentów sprzedaży i marketingowych, rysunków lub katalogów produktów.

ZARZĄDZANIE KONTRAKTAMI
Zarządzanie wszystkimi aspektami kontraktów, od umów serwisowych (SLA) i obsługi profilaktycznej po elastyczne fakturowanie i poziomy wyceny.

RAPORTOWANIE I ANALIZA
Dostęp do informacji o poziomie usług dla klientów, rentowności umów serwisowych oraz realizacji uzgodnionych poziomów usług. Szczegółowe raporty i karty wyników zapewniają aktualne informacje dostępne zawsze pod ręką.

SUKCES DZIĘKI WŁAŚCIWYM KAMPANIOM

Rosnące przychody i identyfikacja potencjalnych klientów, którzy nawiązują długotrwałą współpracę z firmą, wymaga skutecznego zarządzania marketingiem oraz wiedzy o tym, które kampanie są skuteczne, a które nie. Dostęp do aktualnych informacji o nawykach zakupowych klientów pozwala ulepszyć kampanie marketingowe, rozwinąć sprzedaż wiązaną i sprzedaż produktów wyższej kategorii dotychczasowym klientom oraz skutecznie pozyskiwać nowych klientów.

ZARZĄDZANIE KAMPANIAMI
Pełna kontrola działań, firm i osób zaangażowanych w realizację prowadzonych kampanii pozwala na stworzenie platformy rozwoju i ulepszania przyszłej komunikacji marketingowej firmy.

PLATFORMA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
Projektowanie, wdrażanie i ocenianie różnych typów kampanii. Powiązanie nowych kontaktów handlowych z kampaniami w celu śledzenia efektywności środków wydanych na kampanie.

RAPORTOWANIE I ANALIZA
Szczegółowe raporty i karty wyników zapewniają aktualne informacje dostępne zawsze pod ręką. Śledzenie, zarządzanie i analiza skuteczności kampanii reklamowych, targów oraz kampanii internetowych i e-mailowych zwiększa ich efektywność i wartość w stosunku do zainwestowanych środków.

PRZEJRZYSTOŚĆ
Pełna przejrzystość i kontrola działań, firm i osób, z którymi nawiązano kontakt, oraz osiągniętych wyników itp.

MOŻLIWOŚCI KONFIGURACJI DLA UŻYTKOWNIKA

Wykorzystywanie najnowszych rozwiązań technologicznych może zapewnić firmie wiele korzyści. IFS CRM oferuje najnowsze rozwiązania mobilne i integracyjne zapewniające wartość dodaną i biznesowe korzyści.

WSPÓŁPRACA Z ERP
IFS CRM, stanowiąc element systemu IFS Applications, płynnie łączy funkcje obsługi klienta/CRM z działaniami całej organizacji. Jednocześnie komponentowa architektura systemu umożliwia podłączenie IFS CRM i współpracę z innymi systemami używanymi w firmie.

WIĘKSZA ELASTYCZNOŚĆ DZIĘKI IFS CRM
Architektura komponentu IFS Sprzedaż i Marketing, oparta na Microsoft .Net Windows Client, umożliwi
dodawanie niestandardowych wizualizacji i funkcjonalności przy wykorzystaniu standardowych narzędzi informatycznych. Spójna architektura produktu zapewnia automatyczne stosowanie wszystkich zasad biznesowych i reguł bezpieczeństwa do takich niestandardowych widoków. W wyniku tego powstaje unikalny system oferujący użytkownikom takie korzyści, jak większa elastyczność w zakresie prezentowania danych w dedykowany sposób, również poprzez wbudowane narzędzie raportujące.

ZGODNOŚĆ Z ROZWIĄZANIAMI FIRMY MICROSOFT
Aplikacja jest zgodna z rozwiązaniem Microsoft® BackOffice® i pracuje pod kontrolą systemów operacyjnych Microsoft Windows 7, Windows 2008, Windows Vista, Windows XP, Windows 2003 i Windows 2000. IFS CRM płynnie integruje się z programami Microsoft Word, Excel, Outlook i Microsoft Exchange Server.

KLIENT MOBILNY
Komponent obsługuje szybko rosnącą liczbę różnych urządzeń - przenośne komputery, urządzenia Pocket PC i Palm Pilot - jak również technologie komunikacyjne WLAN, GSM, GPRS, Bluetooth i 3G. Praca wykonana off-line jest synchronizowana z systemem bezpośrednio w czasie połączenia z serwerem centralnym.

ZWROT Z INWESTYCJI

Efektywne monitorowanie, kontrola i rozwój wymagają spojrzenia na firmę jako jedną organizację, a nie zbiór poszczególnych działów organizacyjnych. Kompletne rozwiązanie CRM pozwala osiągnąć zakładane cele, przynosząc szybki zwrot z inwestycji.

OPTYMALIZACJA ADMINISTRACJI
Redukcja kosztów i dostęp do spójnych informacji dzięki wyeliminowaniu wielokrotnej rejestracji danych. Jedna firmowa "pamięć" używana przez aplikację na każdym etapie eliminuje konieczność ponownego wpisywania danych i zapewnia aktualne informacje umożliwiające poprawę satysfakcji klientów.

LEPSZA OBSŁUGA KLIENTÓW
Dostęp pracowników sprzedaży do istotnych informacji, takich jak stany magazynowe i dane produkcyjne, pozwala im podejmować lepsze decyzje, które nie tylko poprawiają wyniki finansowe, ale przekładają się także na zwiększenie satysfakcji klientów.

SZYBSZE PODEJMOWANIE WŁAŚCIWYCH DECYZJI
Raporty i karty wyników wyświetlane na portalach internetowych jasno i wyraźnie pokazują postępy firmy w realizacji strategicznych celów. Alerty informują o wystąpieniu krytycznych zdarzeń, umożliwiając skuteczne zarządzanie przez wyjątki.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: IFS APPLICATIONS zarządzanie relacjami z klientami punkt wyjściowy do kontaktów z klientami

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!