Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Innogy Polska: digitalizacja przekłada się na satysfakcję klienta

Autor: wnp.pl (JM)
12-10-2016 08:53
Innogy Polska: digitalizacja przekłada się na satysfakcję klienta
Fot. mat. pras.

Na polskim rynku z istotnych branż najmocniejsze w digitalizacji są banki internetowe, firmy telekomunikacyjne, branża mediowa, czyli sektory, które swoją transformacje rozpoczęły wiele lat temu – zauważa Magdalena Borek-Dwojak, dyrektor ds. digital i innowacji w Innogy Polska.

Zdaniem naszej rozmówczyni, w dużej mierze związane to było z rosnącą konkurencją,  potrzebą odróżnienia się na rynku, ale i koniecznością obniżenia kosztów własnych przy malejących marżach.  
Magdalena Borek-Dwojak wskazuje że jednym z największych inwestorów w digital są obecnie firmy z Wall Street, które zrozumiały, że przyszłością są  technologiczne innowacje w usługach finansowych, oferujących implementacje wszelkich możliwych usług finansowych online, począwszy od płatności i zaciągania pożyczek w wirtualnych walutach po transakcje transgraniczne.  Według CB Insight, tylko w trzecim kwartale 2015 roku banki inwestycyjne zainwestowały w firmy technologiczne 5 miliardów dolarów. 

- Twarde dane pokazują, że istnieje korelacja miedzy korzystaniem z usług cyfrowych, a wyższą satysfakcja klienta niż w kanałach tradycyjnych oraz większą skłonność do dodatkowych zakupów – przekonuje nasza rozmówczyni. - Dostęp do danych otwiera też nowe możliwości projektowania produktów i usług, pod indywidualne potrzeby.

Przedstawicielka Innogy Polska radzi, by rozwiązania online nie były budowane w oderwaniu od tradycyjnych kanałów. - Przyszłością jest model omnichannel, który stawia klienta w centrum strategii i daje mu możliwość korzystania z wielu kanałów równocześnie, a kanały nie konkurują ze sobą, a idealnie się uzupełniają - wyjaśnia. – Przykładowo, klient sprawdza recenzje produktu czy usługi poprzez media społecznościowe, korzystając z telefonu komórkowego, dokonuje zakupu na stronie www, a odbiera towar w tradycyjnym punkcie obsługi. Świat wirtualny i rzeczywisty przenikają się, proces obsługi czy sprzedaży nie jest liniowy. Firmy, które wdrożyły taki model odnotowały znaczny wzrost lojalności klientów, wzrost poziomu interakcji z marką, wzrost wielkości zamówień oraz wyższą ocenę obsługi klienta i wzrost efektywności.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 341 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP