PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Innogy Polska: digitalizacja przekłada się na satysfakcję klienta

Autor: wnp.pl (JM)
12-10-2016 08:53
Innogy Polska: digitalizacja przekłada się na satysfakcję klienta
Fot. mat. pras.

Na polskim rynku z istotnych branż najmocniejsze w digitalizacji są banki internetowe, firmy telekomunikacyjne, branża mediowa, czyli sektory, które swoją transformacje rozpoczęły wiele lat temu – zauważa Magdalena Borek-Dwojak, dyrektor ds. digital i innowacji w Innogy Polska.

Zdaniem naszej rozmówczyni, w dużej mierze związane to było z rosnącą konkurencją,  potrzebą odróżnienia się na rynku, ale i koniecznością obniżenia kosztów własnych przy malejących marżach.  
Magdalena Borek-Dwojak wskazuje że jednym z największych inwestorów w digital są obecnie firmy z Wall Street, które zrozumiały, że przyszłością są  technologiczne innowacje w usługach finansowych, oferujących implementacje wszelkich możliwych usług finansowych online, począwszy od płatności i zaciągania pożyczek w wirtualnych walutach po transakcje transgraniczne.  Według CB Insight, tylko w trzecim kwartale 2015 roku banki inwestycyjne zainwestowały w firmy technologiczne 5 miliardów dolarów. 

- Twarde dane pokazują, że istnieje korelacja miedzy korzystaniem z usług cyfrowych, a wyższą satysfakcja klienta niż w kanałach tradycyjnych oraz większą skłonność do dodatkowych zakupów – przekonuje nasza rozmówczyni. - Dostęp do danych otwiera też nowe możliwości projektowania produktów i usług, pod indywidualne potrzeby.

Przedstawicielka Innogy Polska radzi, by rozwiązania online nie były budowane w oderwaniu od tradycyjnych kanałów. - Przyszłością jest model omnichannel, który stawia klienta w centrum strategii i daje mu możliwość korzystania z wielu kanałów równocześnie, a kanały nie konkurują ze sobą, a idealnie się uzupełniają - wyjaśnia. – Przykładowo, klient sprawdza recenzje produktu czy usługi poprzez media społecznościowe, korzystając z telefonu komórkowego, dokonuje zakupu na stronie www, a odbiera towar w tradycyjnym punkcie obsługi. Świat wirtualny i rzeczywisty przenikają się, proces obsługi czy sprzedaży nie jest liniowy. Firmy, które wdrożyły taki model odnotowały znaczny wzrost lojalności klientów, wzrost poziomu interakcji z marką, wzrost wielkości zamówień oraz wyższą ocenę obsługi klienta i wzrost efektywności.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


36 196 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP