PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Innova Capital inwestuje w Grupę Netsprint

Autor: wnp.pl (KW)
14-04-2016 22:01
Innova Capital inwestuje w Grupę Netsprint
Fot. Fotolia

Innova Capital, środkowoeuropejski fundusz private equity, zainwestował w Grupę Netsprint - polskiego firmę marketingu technologicznego i big data. Nabywając część udziałów od Dirlango, spółki kontrolowanej przez Łukasza Wejcherta i Macieja Żaka, Innova Capital rozpoczyna kolejną ważną inwestycję na rynku nowych technologii.

- W ramach naszej strategii inwestycyjnej, zwiększamy zaangażowanie w innowacyjne spółki o wyraźnym technologicznym DNA i dużym potencjale wzrostu. Obecnie Grupa Netsprint jest wiodącą platformą na rynku reklamy internetowej, zarówno ze względu na zakres świadczonych usług, jak również kompetentną kadrę menadżerską. Wierzymy, że nasze dotychczasowe doświadczenie na rynku online, a także odpowiednie zaangażowanie kapitałowe, wesprą zarząd Netsprinta w realizacji strategii dalszego dynamicznego wzrostu - komentuje Magdalena Magnuszewska, Dyrektor Zarządzający w Innova Capital. 
Łukasz Wejchert, założyciel Dirlango, wierzy w potencjał technologii coraz bardziej obecnej w otaczającej nas rzeczywistości. - Aktualnie rynek marketingu technologicznego jest w fazie bardzo szybkiego rozwoju, a Zarząd Grupy Netsprint udowodnił, że firma jest w pełni gotowa do szerokiej ekspansji. Ciągłe innowacje produktowe, konsekwentne budowanie przychodów i sprawne wyjście na rynki zagraniczne wymagają kapitału i doświadczenia w skalowaniu firm. Dlatego też widzimy olbrzymią wartość w zaangażowaniu Innova Capital na tym etapie rozwoju Grupy Netsprint - mówi.

Grupa Netsprint koncentruje swe działania na wybranych, najszybciej rosnących segmentach rynku reklamy online, w których kluczową rolę odgrywają kompetencje technologiczne, wykorzystanie big data a także właściwe zrozumienie lokalnego rynku. Siłą napędową platformy jest odpowiednie analizowanie danych gromadzonych na temat użytkowników (w samej Polsce to ponad 50 mln cookies), co w znacznym stopniu wpływa na podwyższenie efektywności oraz rentowności działań marketingowych dla portali i wydawców - strategicznych partnerów Netsprinta. Optymalne wykorzystanie danych, które proponuje grupa, oprócz zwiększania przychodów klienta, w bliskiej perspektywie otwierają spółkę na wzrost w zupełnie nowych obszarach marketingu. 

W skład Grupy wchodzą Netsprint i LeadR - spółki specjalizujące się w dostarczaniu rozwiązań dla rynku reklamy internetowej: reklam w modelu programatycznym, content marketingu, marketingu efektywnościowego skierowanego do eCommerce oraz e-mail marketingu. Kluczową rolę dla grupy odgrywa też mobile, z którego już teraz spółka czerpie ponad 46 proc. przychodów reklamowych. Grupa rozważa kolejne przejęcia oraz wprowadzanie nowych usług na rynek.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 834 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP