PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Innowacje

Porsche rozbudowuje się w Dolinie Krzemowej

Autor: WNP.PL (PIM)
09-05-2017 12:49
Porsche rozbudowuje się w Dolinie Krzemowej
Fot. mat. pras.

Porsche stworzyło w Santa Clara w kalifornijskiej Dolinie Krzemowej nowy, stuosobowy oddział o nazwie Porsche Digital, Inc. Ma ona ułatwić współpracę z firmami opracowującymi nowe technologie, zarówno z obecnymi liderami, jak i start-upami.

Celem Porsche Digital jest przede wszystkim współpraca z innowatorami i liderami nowych technologii oraz funduszami inwestującymi w start-upy (ang. venture capitals). Porsche chce także bezpośrednio inwestować w firmy, które oferują pomysły i rozwiązania z zakresu cyfryzacji. Zadaniem Porsche Digital jest sprawniejsza identyfikacja cyfrowych strategii i trendów na rynku USA, a także opracowywanie oraz testowanie rozwiązań dla Porsche – z tego względu bliskość przedsiębiorstw technologicznych i start-upów nabiera szczególnego znaczenia. Działalność biura skupi się na tematach z obszaru cyfryzacji, łączności i inteligentnej mobilności.
- Samochód jest elementarnym środkiem transportu przyszłości – a przyszłość pisana jest w Dolinie Krzemowej. Właśnie dlatego szczególnie ważna jest lokalizacja tuż obok wiodących amerykańskich firm z branży IT. Pozwala to nam szybciej identyfikować trendy i we właściwym czasie inwestować w nowe technologie. Obok naszego własnego potencjału innowacji chcemy przede wszystkim tworzyć silne partnerstwa - powiedział Thilo Koslowski, dyrektor zarządzający Porsche Digital. Firma zainwestowała już w fundusz venture capital E.ventures US. W przyszłości biuro w Santa Clara zintensyfikuje i poszerzy zakres swoich działań.

- Otwarcie amerykańskiej spółki Porsche Digital, Inc. to kolejny krok w realizacji cyfrowej strategii Porsche po utworzeniu Porsche Digital GmbH z siedzibą w Ludwigsburgu. Aby dopasować doświadczenia towarzyszące marce Porsche do wymagań naszych klientów, musimy dostrzegać ważne dla nich innowacje i wprowadzać je na rynek w postaci ofert, które są inteligentne i fascynujące - powiedział Koslowski. Zanim dołączył do Porsche, przez 20 lat pracował w Dolinie Krzemowej dla renomowanej amerykańskiej firmy badawczej Gartner. Specjalizuje się zarówno w branży motoryzacyjnej, jak i w sektorach internetowym i technologicznym.

Porsche Digital pełni funkcję centrum kompetencji w zakresie cyfryzacji. To tutaj - w ścisłej współpracy z globalnymi jednostkami Porsche - określane są i wdrażane nowe modele tworzenia wartości oraz innowacyjne gamy cyfrowych produktów. Do zadań spółki należy również prowadzenie rozpoznania w zakresie identyfikacji trendów, a w konsekwencji – zapewnienie Porsche dostępu do wszystkich istotnych technologii. Porsche Digital postrzega siebie jako interfejs pomiędzy Porsche a innowatorami z całego globu. Poza siedzibami w Ludwigsburgu i Berlinie oraz nowym oddziałem w Santa Clara spółka planuje utworzenie kolejnych filii w kluczowych centrach innowacji na świecie – takich jak Azja.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 767 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

559 879 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP