Grupa Integer.pl liczy, że do końca 2012 r. platformy sprzedażowe zintegrowane z Facebookiem - InFlavo oraz InFlavo Kultura pozyskają kilka tysięcy aktywnych użytkowników, czyli firm lub osób prowadzących dzięki nim sklepy w serwisie społecznościowym, wynika z komunikatu spółki.
Koncept biznesowy InFlavo Kultura oparty jest na działającej z sukcesem od wielu miesięcy platformie sprzedażowej InFlavo, zarządzanej przez spółkę e-InPost z Grupy Integer.pl. "Dotychczas nikt nie pomyślał o tym, by w tak prosty sposób wykorzystać potencjał społecznościowy Facebooka łącząc go z opcją „przyjaznej" sprzedaży i bazując jednocześnie na popularności rodzimych gwiazd" - powiedział prezes Integer.pl Rafał Brzoska cytowany w komunikacie.
Grupa Integer.pl. do której należy operator pocztowy InPost, miała 4,84 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2011 roku wobec 3,84 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 57,46 mln zł wobec 42,20 mln zł rok wcześniej.