PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Interactive Intelligence uruchamia biuro w stolicy

Autor: wnp.pl (Adam Brzozowski)
25-10-2007 14:32

Dobra koniunktura gospodarcza zachęca kolejne firmy IT do ekspansji na Polskę. Tym razem o otwarciu biura w Warszawie poinformował globalny dostawca biznesowych rozwiązań komunikacyjnych oraz contact center. Biuro obsłuży też inne kraje regionu.

Na polskim rynku Interactive Intelligence będzie sprzedawała swój sztandarowy produkt, Customer Interaction Center. Jest to otwarte i niezależne od platformy sprzętowej oprogramowanie zaprojektowane jako jednolite rozwiązanie IP Contact Center. Służy do budowy centrum obsługi klienta.
Kolejnym produktem, który będzie sperzedawany w kraju jest Enterprise Messaging – oprogramowanie dla przedsiębiorstw, służące do wielowymiarowej komunikacji głosowej i wymiany danych z wykorzystaniem otwartych standardów. Bazuje ono na technologii VoIP i łączy zalety tradycyjnej poczty głosowej, obsługę wiadomości e-mail oraz faksów. Umożliwia też zaawansowaną samoobsługę klientom korzystającym z centrów kontaktu.

Polskim biurem Interactive Intelligence kieruje Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na Europę Środkowo-Wschodnią. Za pośrednictwem biura ma być koordynowana obsługa kluczowych klientów firmy, jak również pozyskiwanie nowych kontraktów i działania marketingowe.

- Zdecydowaliśmy się na uruchomienie biura w Polsce, ponieważ jest to dla nas rynek o największym potencjale, podobnie jak inne rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Wiele polskich firm modernizuje centra kontaktu z klientami i polepsza jakość swoich usług, by w ten sposób zwiększyć przewagę konkurencyjną -mówi Marcin Grygielski.

Według Grygielskiego, rynek telefonii korporacyjnej i rozwiązań dla centrów kontaktu zmierza w stronę rozwiązań otwartych bazujących na standardzie SIP czy też Intel HMP. Firmy rezygnują z kosztownego, dedykowanego sprzętu na rzecz standardowych serwerów, na których można instalować zaawansowane rozwiązania komunikacyjne.

Interactive Intelligence adresuje ofertę przede wszystkim do sektorów finansowego, energetycznego, medycznego, telekomunikacyjnego oraz telemarketingowego. W obszarze zainteresowań firmy znajdują się przedsiębiorstwa, które posiadają rozbudowane centra kontaktu z klientem, lub też prowadzą liczne kampanie telemarketingowe.

- Planujemy pozyskać od 5 do 10 klientów, w pierwszej kolejności skoncentrujemy się na sektorach finansowym, energetycznym oraz medycznym - deklaruje Marcin Grygielski.

Produkty Interactive Intelligence są dostępne przez partnerską sieć sprzedaży. Obecnie firma współpracuje z czterema polskimi partnerami: Damovo, ITD, Webel oraz Wolainfo, prowadzone są rozmowy z piątą firmą.

Firma Interactive Intelligence została założona w 1994 r. i ma ponad 2500 klientów na całym świecie. Spółka zatrudnia ponad 550 osób, a siedziba firmy znajduje się w Indianapolis w stanie Indiana w USA. Firma ma pięć globalnych biur korporacyjnych oraz dodatkowe oddziały handlowe na terenie Ameryki Północnej, Europy oraz w regionie Azji i Pacyfiku.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 374 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP