PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Internet dla Polaków jest przede wszystkim porównywarką cen

Autor: wnp.pl (Marcin Złoch)
13-11-2009 10:04
Internet dla Polaków jest przede wszystkim porównywarką cen

Dla ponad połowy Polaków (53 proc.), internet to sposób porównywania cen, sklepów i produktów - wynika z raportu "Zakupy świąteczne 2009" przygotowanego przez ekspertów firmy doradczej Deloitte,

Internet i nowe media lepiej zaspokajają potrzeby polskich konsumentów w wyszukiwaniu najlepszych ofert cenowych i porównywaniu ofert, jednak rzeczywiste zakupy robią w hipermarketach (żywność) lub hipermarketach i centrach handlowych (prezenty nieżywnościowe). Według analityków tylko 22 proc. Polaków dokonuje zakupów świątecznych w internecie, a 24 proc. z nas wcale nie używa sieci w celu dokonania zakupów świątecznych. Głównym powodem niekorzystania z e-zakupów w Polsce, podobnie jak w Europie, jest brak możliwości dotknięcia produktów (77 proc.), preferencje robienia tradycyjnych zakupów (60 proc.) oraz obawa przed oszustami (32 proc.). 71 proc. Polaków korzystających podczas świątecznych zakupów z internetu robi to z powodu większego wyboru produktów.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 151 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP