Spółka zapowiada w przyszłym roku 416 mln zł przychodów. I to bez ewentualnych przejęć.
- Prognozę opieramy na analizie rynków, na których działa spółka - mówi Ryszard Wojciechowski, prezes Internet Group.
Dodaje, że są przyszłoroczne plany są ostrożne i nie uwzględniają konsekwencji ewentualnych akwizycji nowych spółek. Ponadto w pierwszym półroczu 2008 r. Internet Group planuje przeprowadzenie emisji akcji, m.in. na spłatę części zobowiązań finansowych.
Grupa chce realizować strategię, która zakłada wzmocnienie pięciu obszarów działania. Planuje m.in. wzrost liczby klientów Halonetu, czyli telefonii internetowej, oraz stworzenie nowego internetowego kanału dystrybucji dla obecnych usług. Liczy też na rozpoczęcie działalności MVNE, czyli udostępnianie innym firmom platformy do świadczenia usług wirtualnego operatora.
Internet Group spodziewa się także wzrostu wartości przychodów reklamowych, przypadających na użytkownika portalu społecznościowego Pino.pl. W przyszłym roku ma również rozwinąć projekt telewizyjny Pino.TV. Spółka chce utrzymać pozycję lidera w działalności brokerskiej w dziedzinie reklamy internetowej (planuje tu ekspansję zagraniczną). Liczy też na rozwój Call Center.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Internet Group celuje w 14 mln zł zysku