Łącza internetowe kupowane hurtowo od Telekomunikacji Polskiej przez operatorów alternatywnych psują się 2,24 razy częściej niż linie, na których TP świadczy usługę Neostrada.
TP twierdzi, że 91,3 proc. zgłoszonych w październiku awarii łączy w usłudze BSA było usuwanych terminowo (we wrześniu 91,4 proc.). W przypadku usług internetowych TP ten wskaźnik wynosił 78,8 proc. (79 proc. we wrześniu).
W przypadku zwykłych linii telefonicznych liczba awarii była wyższa niż dla łączy internetowych i wyższa niż we wrześniu. Na 100 linii, na których konkurenci świadczą swe usługi, kupując hurtowo abonament (usługa WLR), 3,15 miało awarię (we wrześniu 2,15). W sieci TP wskaźnik ten wynosił 3,55 (we wrześniu 2,81).
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Internet: w październiku wzrosła liczba awarii na łączach TP