Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Internetowe lajki przekładają się na sprzedaż

Autor: PAP
31-08-2016 07:18
Internetowe lajki przekładają się na sprzedaż
Fot. Fotolia

Użytkownicy, którzy obserwują marki w mediach społecznościowych kupują pięć razy częściej - zwraca uwagę "Puls Biznesu".

Internauci chcą mieć możliwość kupowania za pośrednictwem mediów społecznościowych, wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej "Lubię to czy Kupuję to", opracowanego na podstawie badania przeprowadzonego przez Mobile Institute. 38 proc. użytkowników mediów społecznościowych deklaruje, że skorzystało już z przycisku "kup", a według 61 proc. to przydatna lub bardzo przydatna funkcja.
W odniesieniu do marek internauci nie pozostają biernymi obserwatorami, ale bardzo często wchodzą z nimi w interakcje, wykorzystując różne funkcjonalności serwisów, jak choćby przycisk "kup". Korzysta z niego 38 proc. respondentów - w przypadku osób, które lubią marki w social mediach, jest to 59 proc., zaś w przypadku tych, którzy deklarują, że "nie lajkują" marek - 23 proc. Najczęściej w celu zakupów wykorzystywany jest Facebook (60 proc.).

Użytkownicy, którzy obserwują marki w mediach społecznościowych, kupują produkty aż 5 razy częściej. Co więcej 44 proc. użytkowników przyznaje, że dokonało zakupu produktu, którego wcześniej nie rozważało, a 40 proc. kupiło produkt innej marki niż planowało, właśnie pod wpływem informacji znalezionej w sieci.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (1)

KOMENTARZE (1)




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


42 828 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP