Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

IT w sektorze energetycznym musi być zorientowane na klienta

Autor: wnp.pl (JM)
15-04-2009 08:46

- Segmentem polskiego sektora energetycznego, który będzie podlegał w najbliższym czasie dużym przemianom jest handel detaliczny – mówi Monika Wardziak, Executive Consultant, CGI Information Systems and Managemennt Consultants (Polska).

Według niej, o rentownym wzroście firmy w tym obszarze będzie decydowała umiejętność pozyskania i utrzymania odpowiedniej liczby wartościowych klientów oraz minimalizacja kosztów działania.
- Przedsiębiorstwa energetyczne, aby sprostać przemianom na rozwijającym się rynku w Polsce i budować przewagę konkurencyjną, będą zmuszone wdrażać strategie zorientowane na klienta – przekonuje Monika Wardziak.

Takie podejście pociągnie za sobą konieczność realizacji projektów informatycznych związanych z integracją baz klienckich, poprawą procesów obsługowych oraz konsolidacją i modernizacją systemów rozliczeniowych.

- Kolejnym krokiem, dzięki uzyskaniu jednolitego widoku klienta pomiędzy procesami biznesowymi i jednostkami organizacyjnymi, będzie skupienie się na poprawie procesu windykacyjnego – mówi przedstawicielka CGI. - Najważniejsze przedsięwzięcia w sektorze energetycznym będą jednakże związane z usprawnianiem kanałów komunikacji (m.in. call center i elektroniczne biura obsługi klienta) oraz zarządzaniem relacjami z klientami.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 750 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP