Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Jak analizować otoczenie konkurencyjne?

Autor: wnp.pl (JM)
06-05-2013 08:34
Jak analizować otoczenie konkurencyjne?
fot. Fotolia

- Pojęcie Competitive Intelligence po raz pierwszy pojawiło się w USA jako nazwa działań umożliwiających pogłębioną analizę otoczenia konkurencyjnego – zauważa Sławomir Strzykowski z polskiego oddziału Microsoft, odpowiedzialny za rozwój Microsoft SQL Server. - Badania jak wyglądamy na tle konkurencji, w jakich obszarach różnice są szczególnie istotne, gdzie identyfikujemy przewagi a gdzie kompetencje wymagające poprawy.

Jak wyjaśnia nasz rozmówca, specyfika tego typu analizy wymaga dostępu do danych zewnętrznych, znajdujących się poza organizacją. - Wiąże się więc to dość często z zakupem danych od firm badających rynek, zewnętrznych audytorów etc. a na koniec z oczywistych względów potrzebne są narzędzia, które wszystkie te, często niejednorodne dane, będą w stanie poddać obróbce, która dostarczy nam wartościowy insight – mówi Sławomir Strzykowski.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


36 682 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP