Jak dostęp do informacji wpływa na rozwój przedsiębiorstw?

Jak dostęp do informacji wpływa na rozwój przedsiębiorstw?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Poziom wyników firm jest skorelowany z zakresem wykorzystywania przez nie narzędzi analityki biznesowej. Takie wyniki przynosi badanie "State od Analytics 2015" firmy Salesforce przeprowadzone wśród ponad 2 tys. menedżerów z ośmiu krajów świata, w tym Polski.

Raport ukazuje rosnącą rolę analityki biznesowej, która obecnie jest już utożsamiana z głównym wsparciem w prowadzeniu działalności biznesowej. Wyniki pokazują, że analityka staje się jednym z fundamentów budowania i wdrażania strategii. 90 proc. menedżerów z grupy firm o najlepszych wynikach mówi, że narzędzia analityczne są absolutnie niezbędne do właściwej realizacji strategii i osiągania coraz lepszych rezultatów.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jak dostęp do informacji wpływa na rozwój przedsiębiorstw?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!