PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Jak klienci telekomunikacyjni zachowują się w kryzysie?

Autor: wnp.pl (JM)
09-09-2013 08:39
Jak klienci telekomunikacyjni zachowują się w kryzysie?
Fot. Fotolia

- Ostatni rok był kolejnym, w którym przedsiębiorstwa i organizacje bardzo szczegółowo analizowały swoje wydatki na usługi IT i usługi telekomunikacyjne - mówi Jacek Jacheć, ekspert rynku ICT Exatel. - Konsekwencją tego była utrzymująca się silna presja na ceny jednostkowe przy przedłużaniu dotychczasowych bądź podpisywaniu nowych umów o świadczenie usług w modelu abonamentowym.

Jak zauważa nasz rozmówca, jednocześnie w ostatnim okresie wyraźnie zauważalny jest spadek zainteresowania produktami o wysokich parametrach SLA. - Klienci zgadzają się na niższe parametry świadczonego SLA, jeżeli oznaczać to będzie dla nich istotne obniżki cen - mówi.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 134 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

579 093 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP