Jak klienci telekomunikacyjni zachowują się w kryzysie?

Jak klienci telekomunikacyjni zachowują się w kryzysie?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

- Ostatni rok był kolejnym, w którym przedsiębiorstwa i organizacje bardzo szczegółowo analizowały swoje wydatki na usługi IT i usługi telekomunikacyjne - mówi Jacek Jacheć, ekspert rynku ICT Exatel. - Konsekwencją tego była utrzymująca się silna presja na ceny jednostkowe przy przedłużaniu dotychczasowych bądź podpisywaniu nowych umów o świadczenie usług w modelu abonamentowym.

Jak zauważa nasz rozmówca, jednocześnie w ostatnim okresie wyraźnie zauważalny jest spadek zainteresowania produktami o wysokich parametrach SLA. - Klienci zgadzają się na niższe parametry świadczonego SLA, jeżeli oznaczać to będzie dla nich istotne obniżki cen - mówi.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jak klienci telekomunikacyjni zachowują się w kryzysie?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!