PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Jak nowe obszary teleinformatyki wpływają na CRM w energetyce?

Autor: wnp.pl (JM)
07-01-2016 11:41
Jak nowe obszary teleinformatyki wpływają na CRM w energetyce?
Fot. Fotolia

- Największy wpływ wydaje się mieć Big Data - uważa Andrzej Janowski, principal consultant, Oracle Utilities Global Business Unit.

Zdaniem naszego rozmówcy, dotyczy to szczególnie obszaru smart metering generującego olbrzymie ilości informacji: zarówno samych odczytów interwałowych jak i wszelkiego rodzaju alertów.
- Przykładem może być wykorzystanie smart metering w zakresie usuwania awarii sieci i obsługi zgłoszeń klientów - wyjaśnia. - Smart metering może być jednym z głównych źródeł informacji na temat lokalizacji wystąpienia awarii oraz narzędziem pozwalającym zweryfikować, czy awaria została poprawnie usunięta.

Również rozwiązania chmurowe (cloud) stają się coraz popularniejsze. - Na przykład przedsiębiorstwa sektora energetycznego w USA szczegółowo analizują zmianę standardów rachunkowości (GAAP) wprowadzoną w kwietniu tego roku przez Financial Accounting Standards Board, która pozwala kapitalizować inwestycje w rozwiązania chmurowe - wyjaśnia Andrzej Janowski. - Należy się spodziewać, iż podobne podejście zostanie zastosowane w międzynarodowych standardach rachunkowości (IFRS).

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


54 979 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP