Jak nowe technologie informatyczne wpływają na obsługę klientów w energetyce?

Jak nowe technologie informatyczne wpływają na obsługę klientów w energetyce?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Operacyjna analiza, zwłaszcza w czasie niemal rzeczywistym, danych gromadzonych z liczników inteligentnych wymaga zastosowania technologii klasy Big Data – wyjaśnia Paweł Szklarz, dyrektor zarządzający w sektorze przemysł i energetyka w Infovide-Matrix.

Zdaniem naszego rozmówcy, przedsiębiorstwa z sektora energetycznego coraz częściej są zainteresowane wykorzystaniem tej informacji również w odniesieniu do swoich klientów.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jak nowe technologie informatyczne wpływają na obsługę klientów w energetyce?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!