PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Jaki powinien być system obsługi klienta dla energetyki?

Autor: wnp.pl (JM)
17-07-2012 08:55
Jaki powinien być system obsługi klienta dla energetyki?
Fot. PTWP (Andrzej Wawok)

- System obsługi klienta dla sektora energetycznego przede wszystkim powinien być otwarty i elastyczny - radzi Krzysztof Borecki, Senior Sales Engineer, Interactive Intelligence. - Otwarty na różnorodne modyfikacje, niezbędne ze względu na specyficzne potrzeby firm z tej branży oraz integracje z innymi aplikacjami wykorzystywanymi przez przedsiębiorstwo.

Przedstawiciel Interactive Intelligence uważa, że systemy „pudełkowe” nie mają tutaj racji bytu. - Dlatego lepiej z góry wykluczyć rozwiązania wielopunktowe, oparte na sprzęcie, składane z aplikacji i urządzeń często pochodzących od różnych producentów - przekonuje - Generują one ogromne problemy podczas każdej zmiany czy rozwoju funkcjonalności.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 774 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

794 350 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 263 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP