Jakie korzyści związane są ze stosowaniem CRM w energetyce?

Jakie korzyści związane są ze stosowaniem CRM w energetyce?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

- Do głównych korzyści wynikających bezpośrednio z wdrożenia systemu klasy CRM zaliczyć należy istotny wzrost poziomu wiedzy przedsiębiorstwa o kliencie - mówi Jarosław Zarychta, odpowiedzialny za sektor energetyczny w dziale Enterprise polskiego oddziału Microsoft.

Jak wyjaśnia nasz rozmówca, nie dotyczy to tylko danych pochodzących z dokumentów i kontaktu, ale przede wszystkim informacji, które są wynikiem predykcji i analiz i wskazują na możliwie najlepsze kierunki współpracy z danym klientem lub grupa klientów.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Jakie korzyści związane są ze stosowaniem CRM w energetyce?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!