PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Jakie korzyści związane są ze stosowaniem CRM w energetyce?

Autor: wnp.pl (JM)
22-12-2015 12:02
Jakie korzyści związane są ze stosowaniem CRM w energetyce?
Fot. Fotolia

- Do głównych korzyści wynikających bezpośrednio z wdrożenia systemu klasy CRM zaliczyć należy istotny wzrost poziomu wiedzy przedsiębiorstwa o kliencie - mówi Jarosław Zarychta, odpowiedzialny za sektor energetyczny w dziale Enterprise polskiego oddziału Microsoft.

Jak wyjaśnia nasz rozmówca, nie dotyczy to tylko danych pochodzących z dokumentów i kontaktu, ale przede wszystkim informacji, które są wynikiem predykcji i analiz i wskazują na możliwie najlepsze kierunki współpracy z danym klientem lub grupa klientów.
- Dobrym przykładem jest analiza modeli zachowań klientów - opisuje Jarosław Zarychta. - Dzięki takim badaniom przedsiębiorstwo energetyczne może skutecznie przewidywać tendencje i przyszłe zachowania swoich klientów i w porę kierować do nich najlepiej dopasowaną ofertę.

Rozwiązania klasy CRM zapewniają także ujednolicenie procesów obsługi klienta, sprzedaży i ofertowania.

- Dostarczają zestawu narzędzi i mierników pozwalających oceniać skuteczność podjętych już w tych obszarach działań - wyjaśnia przedstawiciel Microsoft.



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 125 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP