Jakie rozwiązania zrewolucjonizują jakość obsługi klienta?

Jakie rozwiązania zrewolucjonizują jakość obsługi klienta?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

- Rozwiązaniami, które mogą zrewolucjonizować pomiar jakości obsługi klienta w contact center, są aplikacje analizy mowy i detekcji emocji - mówi Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence.

Jak wyjaśnia nasz rozmówca, analiza mowy umożliwia wychwytywanie na bieżąco słów kluczowych (takich jak “jestem niezadowolony”, „rezygnuję” czy “nigdy więcej nie skorzystam”) wypowiadanych przez klienta, agenta lub obydwie strony konwersacji głosowej.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jakie rozwiązania zrewolucjonizują jakość obsługi klienta?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!