PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Jakie rozwiązania zrewolucjonizują jakość obsługi klienta?

Autor: wnp.pl (jm)
11-03-2013 08:25
Jakie rozwiązania zrewolucjonizują jakość obsługi klienta?
Fot. PTWP (Piotr Waniorek)

- Rozwiązaniami, które mogą zrewolucjonizować pomiar jakości obsługi klienta w contact center, są aplikacje analizy mowy i detekcji emocji - mówi Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence.

Jak wyjaśnia nasz rozmówca, analiza mowy umożliwia wychwytywanie na bieżąco słów kluczowych (takich jak “jestem niezadowolony”, „rezygnuję” czy “nigdy więcej nie skorzystam”) wypowiadanych przez klienta, agenta lub obydwie strony konwersacji głosowej.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


42 713 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP