Jakie są priorytety z zakresu obsługi klienta dla energetyki?

Jakie są priorytety z zakresu obsługi klienta dla energetyki?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W konsekwencji zmian w polskiej energetyce poziom obsługi klientów jest jednym z kluczowych wymogów sprawnego działania w nowej rzeczywistości – uważa Jarosław Szymaniuk, dyrektor sprzedaży w dziale enterprise odpowiedzialnego za klientów z sektora Industry & Utilities w w polskim oddziale Microsoft.

Jak podkreśla nasz rozmówca, zwiększone oczekiwania klientów wobec usług oferowanych przez przedsiębiorstwa energetyczne, wzrost roli nowych kanałów kontaktu (internet, call/contact center), wszystko to nakłada również nowe wymagania na systemy z zakresu obsługi klienta po stronie dostawcy.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jakie są priorytety z zakresu obsługi klienta dla energetyki?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!