PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Jakie są priorytety z zakresu obsługi klienta dla energetyki?

Autor: wnp.pl (JM)
20-07-2012 09:22
Jakie są priorytety z zakresu obsługi klienta dla energetyki?
Fot. Fotolia

W konsekwencji zmian w polskiej energetyce poziom obsługi klientów jest jednym z kluczowych wymogów sprawnego działania w nowej rzeczywistości – uważa Jarosław Szymaniuk, dyrektor sprzedaży w dziale enterprise odpowiedzialnego za klientów z sektora Industry & Utilities w w polskim oddziale Microsoft.

Jak podkreśla nasz rozmówca, zwiększone oczekiwania klientów wobec usług oferowanych przez przedsiębiorstwa energetyczne, wzrost roli nowych kanałów kontaktu (internet, call/contact center), wszystko to nakłada również nowe wymagania na systemy z zakresu obsługi klienta po stronie dostawcy.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 306 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

788 148 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 263 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP