PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Jakie trzy branże inwestują w teleinformatykę mimo kryzysu?

Autor: wnp.pl (JM)
20-11-2013 09:04

- Możemy wymienić trzy branże, które mimo spowolnienia gospodarczego nadal intensywnie inwestują w nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne – mówi Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej Interactive Intelligence.

Zdaniem naszego rozmówcy, jest to sektor publiczny, energetyka oraz branża finansowa. - Polska energetyka boryka się z wieloma problemami systemowymi, które hamują możliwość strategicznych inwestycji w budowę nowych lub modernizację istniejących jednostek wytwórczych – uważa Marcin Grygielski. - Jednak sytuacja finansowa spółek z tego sektora jest bardzo stabilna dzięki gwarantowanym cenom oraz ciągłemu wzrostowi zużycia energii na rynku detalicznym. Dlatego obserwujemy w sektorze energetycznym wzrost ilości projektów nie angażujących dużych środków finansowych, o krótkim okresie zwrotu z inwestycji i niskim stopniu ryzyka, w tym wdrożeń systemów komunikacji zunifikowanej i obsługi klienta.
Marcin Grygielski zauważa, że w sektorze publicznym toczy się aktualnie kilka poważnych projektów informatycznych, obejmujących wdrożenia systemów telekomunikacyjnych. Duże zainteresowanie systemami call/contact center obserwuje również w urzędach miast, które centralizują zarządzanie komunikacją z mieszkańcami i wprowadzają politykę kontroli jakości obsługi klientów w ramach podnoszenia jakości życia w mieście oraz zmniejszania nakładów na IT.

- W branży finansowej głównym czynnikiem napędzającym popyt na nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne jest silna konkurencja oraz podobieństwo ofert poszczególnych firm – wyjaśnia Marcin Grygielski. - Nie mogąc już konkurować maksymalnie obniżonymi cenami poszczególnych produktów, banki i firmy ubezpieczeniowe kładą coraz większy nacisk na sprawną obsługę klienta. W tym sektorze obserwujemy również największe zainteresowanie nowinkami technologicznymi, takimi jak aplikacje do obsługi klienta na urządzeniach mobilnych, analiza mowy w czasie rzeczywistym czy technologie wideo.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 125 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP