Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Jakość usług telekomunikacyjnych trudna do sprawdzenia

Autor: PAP/Dziennik Gazeta Prawna
23-06-2014 06:15

W Polsce nie ma i na razie nie będzie narzędzi badania jakości sieci komórkowych i internetowych, dzięki którym klienci wiedzieliby za co płacą operatorom telekomunikacyjnym, pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Prace nad obiecanym przed laty specjalnym systemem sprawdzającym jakość rozmów oraz transmisji danych w sieciach mobilnych i stacjonarnych, utknęły w martwym punkcie, twierdzi gazeta. Przyczyna jest taka, że tylko dwóch na czterech operatorów komórkowych przesłało do UKE dane konieczne do rozpisania przetargu na firmę, która miałaby przeprowadzić pomiary w sieciach telekomów.
Z informacji "DGP" wynika, że dotychczas z obowiązku wywiązały się Play i T-Mobile. Urząd oczekiwał, że potrzebne dane otrzyma do 11 czerwca od wszystkich operatorów.

Tymczasem rośnie liczba skarg składanych do UKE przez osoby niezadowolone z usług telekomunikacyjnych i pocztowych. W 2012 r. prawie 8 tys. osób prosiło urząd o interwencję. Znaczna część skarg dotyczy zbyt wolnego działania internetu.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 667 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP