Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Jarosław Dmowski na czele rady nadzorczej grupy Netsprint

Autor: wnp.pl (WGK)
28-09-2016 10:02
Jarosław Dmowski na czele rady nadzorczej grupy Netsprint
Fot. PTWP

Jarosław Dmowski przez 15 lat zajmował się doradzaniem firmom polskim i zagranicznym. Był wieloletnim partnerem i dyrektorem zarządzającym warszawskim biurem Boston Consulting Group. Teraz został przewodniczącym rady nadzorczej grupy Netsprint. Będzie nadzorować działania zarządu grupy oraz na co dzień wspierać działalność operacyjną wszystkich spółek należących do Grupy Netsprint.

– Nie znam polskiej firmy, która miałaby większy potencjał w sektorze digital marketingu oraz big data. Dlatego przechodzę do grupy Netsprint – mówi Jarek Dmowski.
Podczas kilkunastoletniej kariery konsultingowej Jarek Dmowski doradzał przedsiębiorstwom w obszarach m. in. strategii, ekspansji rynkowej, transakcji fuzji i przejęć, integracji, reorganizacji, restrukturyzacji, optymalizacji sprzedaży i obsługi klienta. Pracował z firmami w Polsce i m.in. w Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Kanadzie i krajach regionu Europy Centralnej w sektorach nowych technologii, energetycznym, przemysłowym oraz finansowym.

– W czasach, gdy dane stają się paliwem dla biznesu, przedsiębiorstwa potrzebują nowych rozwiązań i technologii z obszaru big data i digital marketingu. Podczas mojej współpracy z firmami z wielu branż zaobserwowałem, jak dużym wyzwaniem jest efektywne poruszanie się na rynku digital, łączenie online z offline oraz właściwe wykorzystanie stale rosnących wolumenów danych. Jednocześnie dostrzegając rozwój i potencjał Netsprinta, uznałem że jest to naturalny partner dla dużych firm w Polsce i za granicą. Dlatego też postanowiłem połączyć te doświadczenia i podjąć nowe wyzwanie zawodowe w ramach Grupy Netsprint – komentuje Jarek Dmowski.

Grupa Netsprint tworzy i sprzedaje narzędzia, technologie oraz kompetencje w zakresie efektywnego docierania do klientów w internecie. Sercem strategii firmy są dane o użytkownikach gromadzone na platformie DMP (Data Management Platform) i wykorzystywane m. in. w kampaniach reklamowych oraz do personalizacji usług w internecie, w tworzeniu strategii marketingowej i rozwoju produktu, a także budowaniu pozytywnych doświadczeń klienta (customer experience). Platforma DMP Netsprinta gromadzi obecnie ponad 60 milionów cookies.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 648 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP