Duńska sieć Jysk w maju świętowała otwarcie 150. sklepu w Polsce. Teraz uruchamia sprzedaż internetową.
- Stworzyliśmy przejrzyste i korzystne dla klienta rozwiązania w sprzedaży online. Teraz nasze produkty mogą dotrzeć do najdalszych zakątków Polski - mówi Piotr Padalak, country manager Jysk Polska. - Ceny transportu są bardzo przystępne, towar można wymienić lub zwrócić w najbliższym sklepie sieci. Uruchomiliśmy też infolinię, gdzie można uzyskać potrzebną informację i poradę - dodaje.
Sprzedaż internetową koordynuje Centrum Dystrybucji Jysk w Radomsku, skąd towary wysyłane są do sklepów i klientów sklepów online w całej Środkowo-Wschodniej Europie. - Cieszymy się z nowych możliwości i zachęcamy klientów do zakupu naszych produktów z domu. Internetowy sklep sprawdził się już w Danii, Polacy też coraz chętniej decydują się na taką formę zakupów. Sprzedaż online rozwija się we wszystkich dziedzinach handlu. My dodatkowo, dajemy naszym klientom możliwość przetestowania produktów, bezproblemowej wymiany lub zwrotu - mówi Country Manager Jysk Polska.
W 2010 roku Jysk otworzył swój pierwszy sklep internetowy. Od tamtej pory firma sukcesywnie wprowadza sprzedaż online w kolejnych krajach. Wszystkie internetowe sklepy Jysk są częścią tego samego konceptu sklepu internetowego. Klienci mogą dokonywać zakupów z domu, a wartością dodaną jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru zakupionego przez Internet, w każdym sklepie.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Jysk inwestuje w sklep internetowy