Karen Notebook potrzebuje środków na realizację swojej strategii. Z emisji akcji serii I z prawem poboru spółka chce pozyskać 40, 5 mln zł brutto. Uchwała w sprawie podwyższenia kapitału będzie głosowana na NWZA 31 lipca. Za jedną akcję dotychczasowi udziałowcy otrzymają prawo zakupu trzech nowych. Jak zapewnia zarząd spółki, Techmex, do którego należy ponad 63 proc. udziałów, będzie głosował za emisją.
Do końca roku Karen Notebook chce powiększyć sieć sprzedaży ze 110 sklepów obecnie do 150. Teraz posiada 26 własnych salonów (reszta to franczyza). Do końca roku uruchomi jeszcze cztery.
Jeszcze w tym roku Karen Notebook sfinalizuje co najmniej jedno przejęcie. Chodzi o uzupełnienie oferty usługami. Firma rozpoczęła rozmowy ze spółkami, których obroty wynoszą kilka milionów złotych. Prezes Gzyl liczy, że poszerzenie oferty o usługi zapewni Karen wyższe marże.
O jakie usługi chodzi? Firma nie ujawnia szczegółów. Prawdopodobnie będzie chciała oferować posiadaczom notebooków m.in. pomoc w zakresie odzyskiwania utraconych danych. Docelowo, sprzedaż w przejętych podmiotach ma stanowić do 20 proc. przychodów grupy Karen.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Karen Notebook: nowa strategia rozwoju