Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Klient prosto z Facebooka

Autor: PAP
13-04-2015 05:57
Klient prosto z Facebooka

Media społecznościowe umacniają swoją pozycję wśród marketingowych kanałów komunikacji firm z klientami.

Fot. Fotolia

Facebook wciąż pozostaje najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Polsce: w 2014 r. odwiedziło go 77,3 proc. polskich internautów, rok wcześniej 72,9 proc. - donosi "Puls Biznesu", powołując się na dane zebranie przez firmę Gemius.

Na stronę Twittera w ub.r. weszło zaś 12,3 proc. użytkowników internetu w Polsce, w 2013 r. 10,8 proc. Z kolei serwis Instagram odwiedziło 8,9 proc. użytkowników sieci, rok wstecz 5 proc.
Media społecznościowe umacniają też swoją pozycję wśród marketingowych kanałów komunikacji firm z klientami.

Jednak - jak zaznaczają analitycy Gemiusa - prowadzone za ich pośrednictwem kampanie muszą być ściśle dopasowane do lokalnej specyfiki. To, co sprawdzi się w jednym kraju, nie musi bowiem odnieść sukcesu w innym regionie.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 934 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP