Najsilniejsza w naszym rankingu marka telekomunikacyjna zniknie z rynku. W przyszłym roku zastąpi ją T-Mobile. Deutsche Telekom liczy, że to poprawi jego pozycję na polskim rynku.
– Nie komentujemy tego typu spekulacji. Decyzja w tej sprawie należy do naszych udziałowców – powiedział Andrzej Pomarański z biura prasowego PTC. Według naszych informacji potwierdził ją jednak w wewnętrznych rozmowach z pracownikami PTC Hamid Akhavan, członek zarządu Deutsche Telekom.
Decyzja nie dziwi obserwatorów rynku. Przedstawiciele DT zapowiedzieli ją już w 2006 r., kiedy przejęli kontrolę nad PTC. Wstrzymywali się z decyzją do czasu zakończenia sporu właścicielskiego z francuskim Vivendi. Wedle informacji "Rzeczpospolitej" dłużej już czekać nie mogli.
– PTC jest w trudnej sytuacji. Utrata pierwszej pozycji na komórkowym rynku jest dla zarządu boleśniejsza, niż by się mogło wydawać na podstawie oficjalnych wypowiedzi. Mimo szumnych planów na razie nie udało się nadrobić straty do konkurentów – twierdzi osoba zbliżona do PTC.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Kończy się era marki Era